|
|
Het is nu 03 maart 2026, 07:21
|
Zoek paasweekend Zwitserland
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Zoek paasweekend Zwitserland
peter schreef: :goezo: Zo dan wat een mooie vondsten zeg, jullie mogen niet klagen hoor Zoveel Romeins heb ik nog nooit in een weekend gevonden  komt zeer zeker nog een keer Aluhoedje schreef: Ziet er heel gezellig uit en een hoop romeins zelfs een paar aries’s wat wil men nog meer. ja, zitten een paar mooie tussen speerpunt schreef: Dat ziet er goed uit mannen  helemaal mee eens Rob gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 07 apr 2024, 17:37 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
Mooie vondsten gedaan en...ik zie weer heel wat moois op fibulagebied (heel en mooie fragmenten) voorbijkomen groeten, Joost
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 08 apr 2024, 16:59 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
fibula schreef: Mooie vondsten gedaan en...ik zie weer heel wat moois op fibulagebied (heel en mooie fragmenten) voorbijkomen groeten, Joost Ja er zijn meerdere mooie fibels gevonden door de jongens, ze zullen zo snel mogelijk plaatsen voor een referentie van de meester gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 10 apr 2024, 00:41 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
Coinhunter Chris schreef: Nou ja.......beetje veel eer voor een amateur groeten, Joost
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 11 apr 2024, 14:43 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
fibula schreef: Coinhunter Chris schreef: Nou ja.......beetje veel eer voor een amateur groeten, Joost Joost , wat ik persoonlijk denk is dat professionele(archeologe) niet veel verder komen dan jij, ook mijn manier van hoe ik Romeinse munten benader is op een hoog niveau, ik houdt het simpel, als ik nog meer op inga met stempel standen en degelijke wordt het een lang en saai verhaal en haken de mensen af!!! Zo hebben meerder deskundigen die onderdoen voor een betaald archeoloog!!! gr Chris 
|
| 11 apr 2024, 15:45 |
|
 |
|
Luukpeel
Geregistreerd: 27 jun 2019, 00:15 Berichten: 1657 Woonplaats: Zwitserland
|
|
| 11 apr 2024, 20:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
ja, zit zeer mooi spul bij 
|
| 13 apr 2024, 17:38 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 06 dec 2025, 12:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi nu op naar de kerst 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 06 dec 2025, 15:09 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
mooi schoolreisje met zn allen haha geweldig mooie vondsten en plezier gehad 
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 06 dec 2025, 15:20 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 07 dec 2025, 19:10 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
Chris... Je foto's zijn te groot. Passen niet in het kader 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 10 dec 2025, 01:11 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
kimball schreef: Chris... Je foto's zijn te groot. Passen niet in het kader  bij mij passen de foto's wel in het scherm, ziwel op mijn mobieltje, zoals op mijn PC
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 10 dec 2025, 02:24 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
wat had je gedaan is stil op de weg
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 dec 2025, 22:19 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
Coinhunter Chris schreef: kimball schreef: Chris... Je foto's zijn te groot. Passen niet in het kader  bij mij passen de foto's wel in het scherm, ziwel op mijn mobieltje, zoals op mijn PC De landscape foto's wel. De portret foto's niet... Mijn pc staat op 100% / 15 inch - 1920x1080 Als ik de foto's open in BVW komen ze wel passend in beeld. Past BWV ze aan in volledig beeld. Op mijn telefoon (in portret mode) komt alles volledig in beeld. Landscape niet. Ligt dus aan de instellingen van je beeldscherm hoe iets in beeld komt. Vierkant lijkt me altijd goed. Groet 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 10 dec 2025, 23:40 |
|
|