|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:56
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
Gevraagd: Schotel Minelab Explorer SE - Koss UR 30 Koptelefoon!
| Auteur |
Bericht |
|
Hoth
|
 Gevraagd: Schotel Minelab Explorer SE - Koss UR 30 Koptelefoon!
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan....na ruim 10 jaar niet meer gezocht te hebben kwam ik deze week een Minelab Explorer SE tegen die ik niet kon laten liggen. Maar, ik nam wel een gok. Kon dat wel voor deze prijs? Detector is perfect in orde, maar het plastic van de schotel kabel was zo droog dat een nieuwe schotel geen overbodige luxe is....ondanks dat de schotel perfect werkt. Wie heeft er nog iets liggen? Mag ook de kleinere 8 inch schotel zijn, of een Sunray, gebruikt, maakt niet uit. Als hij maar goed is Dan zoek ik ook nog een goede Koss UR-30 koptelefoon. Heeft iemand er nog eentje? Over de prijs worden we het vast eens. Gr, Hoth
_________________ Ook gij, Brutus?
|
| 12 okt 2024, 18:07 |
|
 |
|
Struiner
|
 Re: Gevraagd: Schotel Minelab Explorer SE - Koss UR 30 Koptelefoon!
Heb nog wel zgan etrac te liggen met koss koptelefoon en 2 schijven. Alles voor 285,-
|
| 12 okt 2024, 19:11 |
|
 |
|
Highlander
|
Hey Knakworst je had beter een quattro kunnen kopen 
_________________ Gr. Highlander
|
| 14 okt 2024, 08:28 |
|
 |
|
Hoth
|
Hee ouwe reus! Ja, die Quattro...daar zeg je wat. Veel me gevonden, vooral met die kleine schotel. Jij was erbij Ga nu deze Explorer SE even wat liefde geven, en dan lekker weer zoeken. 
|
| 14 okt 2024, 09:50 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 14 okt 2024, 10:07 |
|
 |
|
Hoth
|
Thx Ed, ga er naar kijken! 
|
| 14 okt 2024, 11:06 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi zit overal kijken wist dat er 1 te koop stond even zoeken vond ik hem succes
|
| 14 okt 2024, 11:11 |
|
 |
|
antoninvs
|
hey hoth ik kan me niet voorstellen om tien jaar niet te zoeken na een week kriebelt het mij weer om te gaan. hehehe weet nog dat de quattro slecht op de test baan was toch of vergis ik me ik wens je veel suc6 en veel plezier grt Antoninvs
|
| 14 okt 2024, 21:17 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
antoninvs schreef: hey hoth ik kan me niet voorstellen om tien jaar niet te zoeken na een week kriebelt het mij weer om te gaan. hehehe weet nog dat de quattro slecht op de test baan was toch of vergis ik me ik wens je veel suc6 en veel plezier grt Antoninvs hier kan je niet zoeken in de buurt altijd af en toe is dus zoeken we weken niet er op uit trekken doen we wel moet ook anders word het niks dus wees nlij dat je dat kan succes 
|
| 14 okt 2024, 21:25 |
|
 |
|
Hoth
|
antoninvs schreef: hey hoth ik kan me niet voorstellen om tien jaar niet te zoeken na een week kriebelt het mij weer om te gaan. hehehe weet nog dat de quattro slecht op de test baan was toch of vergis ik me ik wens je veel suc6 en veel plezier grt Antoninvs 10 jaar is veel maar als ik erop terug kijk was het een flits. Het kwam er gewoon niet van, je kent het wel. Tot ik vorige week struikelde over een Explorer SE die meer dan 5 jaar ongebruikt bij iemand in een doos had gelegen, en ik kom hem voor een habbekrats overnemen. Nu is het vuur er weer, heb ik meer tijd en verheug ik me om weer eens op een akker te staan. Die Quattro....tja, die deed het niet best op de testbaan maar voor mij een legendarische machine Het ga je goed Toon! 
|
| 15 okt 2024, 07:37 |
|
 |
|
Hoth
|
de ed schreef: antoninvs schreef: hey hoth ik kan me niet voorstellen om tien jaar niet te zoeken na een week kriebelt het mij weer om te gaan. hehehe weet nog dat de quattro slecht op de test baan was toch of vergis ik me ik wens je veel suc6 en veel plezier grt Antoninvs hier kan je niet zoeken in de buurt altijd af en toe is dus zoeken we weken niet er op uit trekken doen we wel moet ook anders word het niks dus wees nlij dat je dat kan succes  Hier in Zutphen zijn wel wat akkers vrij, maar daar, waar het volgens mijn schoonvader die hier bij de oudheidskundigen van Zutphen zit ligt staat het maïs er deels nog op. Dus nog ff geduld.
|
| 15 okt 2024, 07:39 |
|
 |
|
Hoth
|
Hoth schreef: Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan....na ruim 10 jaar niet meer gezocht te hebben kwam ik deze week een Minelab Explorer SE tegen die ik niet kon laten liggen. Maar, ik nam wel een gok. Kon dat wel voor deze prijs? Detector is perfect in orde, maar het plastic van de schotel kabel was zo droog dat een nieuwe schotel geen overbodige luxe is....ondanks dat de schotel perfect werkt. Wie heeft er nog iets liggen? Mag ook de kleinere 8 inch schotel zijn, of een Sunray, gebruikt, maakt niet uit. Als hij maar goed is Dan zoek ik ook nog een goede Koss UR-30 koptelefoon. Heeft iemand er nog eentje? Over de prijs worden we het vast eens. Gr, Hoth Schotel is inmiddels gevonden (buiten het forum)  nu de Koss nog. @ De Ed: heb bij onze vrienden in Nijverdal gekeken, maar vind het een flink bedrag. Ik zoek nog even verder, maar bedankt voor de tip! 
|
| 15 okt 2024, 07:41 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|