|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 19:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Schrabber op afslag, mijn mooiste!
| Auteur |
Bericht |
|
Luukst
|
 Schrabber op afslag, mijn mooiste!
Materiaal: vuursteen Afmeting:32 mm doorsnede Gewicht: Beschrijving van het voorwerp: deze mooie schrabber mogen vinden op een compleet natgeregende klei-blub akker. Heel mooi rond deze en lijkt ook helemaal compleet zonder noemenswaardige schade. Heel blij met dit steentijd artefact 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 31 dec 2024, 18:39 |
|
 |
|
Luukst
|
 Re: Schrabber op afslag, mijn mooiste!
En nog wat foto's
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zij trocken ten velde, hadden den ganschen dach gezien weinich te melden, maar arriveerden aan den eijnden der tocht met hunner zakken vol oud yzer. En werden gepreezen als zynden waaren helden.
|
| 31 dec 2024, 18:40 |
|
 |
|
_BAS_
Geregistreerd: 09 nov 2020, 20:39 Berichten: 536 Woonplaats: America
|
Een hele mooie!
Apparte vuursteensoort met die witte spikkeltjes er in. Ik heb ook een aantal artefacten gevonden die erg veel op de vuursteen soort van jou vondst lijkt.
Groet Bas
|
| 01 jan 2025, 19:54 |
|
 |
|
de munte
|
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 01 jan 2025, 21:38 |
|
 |
|
Roelie
|
Mooi man. model duimschrabber, maar dan groter.
|
| 02 jan 2025, 11:13 |
|
 |
|
Luukst
|
Dank voor de reacties. Dat kan kloppen bas vind deze vuursteensoort vaker in limburg. Misschien een soort fossielen die er in zitten 
|
| 04 jan 2025, 10:31 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|