Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
Meer dan Toeval!
Ongeveer twee weekjes terug moest ik voor school onderzoek doen bij een veld! Liep de akker op te kijken voor scherfmateriaal en voor het landschap. Wat foto’s genomen en wilden weer vertrekken, want hadden een lange dag gehad in Arnhem Uiteindelijk in de auto gestapt en komt er opeens een auto naast ons staan en ik kijk Is het gewoon de munte!!! Ik werd helemaal ging hoe groot is die kans Zijn we samen effe op het oog gaan zoeken en met succes Wat terra nigra en sigilata, ook wat slijpstenen en stukie Laténe glas. Helaas een kapotte slingerkogel, maar mocht niet klagen uiteindelijk dagje afgesloten bij de Mac. En weer op huse an
Toen nog naar Frisia geweest met weinig succes kapotte Angelsaksische fieb en kapotte S fieb Wat beslagjes en fragmenten!! de munte en m’n pa hadden beide een sceatta
Uit frustratie gisteren met de trein naar Grûn gereden en een nieuw plekje geprobeerd! Met als eerste het antwoord we hebben een vaste zoeker! Toen de boer er tegenover gevraagd, maar zijn zoon was thuis en z’n pa was naar supermarkt. Kreeg wat drinken en een koek aangeboden. Eigenaar was aangekomen en mocht zoeken Ik het veld opgestapt, maar was afgezocht! Toen veldje ernaast geprobeerd en kreeg een piep. Ja hoor terpaarde in de kuil Volgende piep geknipte middeleeuwer Nog geen kwartier later ook nog een vette Karolingische fieb daarna was het effe bijten en vond ik nog een gulden van nikkel Buit was weer binnen en weer naar huis gereisd
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door mnr.gold op 26 maart 2025, 19:39, in totaal 1 keer bewerkt
26 maart 2025, 18:50
mnr.gold
Geregistreerd: 30 maart 2018, 20:36 Berichten: 2893 Woonplaats: Steenwijkerwold
Re: Meer dan Toeval!
Hier wat ingezoomde foto’s
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum