|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:35
|
mijn andere hobby ... afwerpstangen zoeken reewild
| Auteur |
Bericht |
|
Edwin
Geregistreerd: 23 feb 2018, 21:02 Berichten: 1128 Woonplaats: Lochem
|
 Re: mijn andere hobby ... afwerpstangen zoeken reewild
afworpstangen reebokken ...
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 08 jul 2025, 19:54 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
mooi man
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jul 2025, 19:58 |
|
 |
|
Edwin
|
Bedankt Ed ! blijft altijd weer bijzonder als je er een kunt vinden groetjes, Edwin
|
| 11 jul 2025, 23:53 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Edwin schreef: Bedankt Ed ! blijft altijd weer bijzonder als je er een kunt vinden groetjes, Edwin inderdaad 
|
| 12 jul 2025, 01:19 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Op me werk kwam er 1 hij is nu weer weg die was zelf een gewei hij was er zo gek van dat hij dat hij 2 tattoo s op ze arm had hij wist overal waar de beesten liepen was er altijd mee bezig we hebben hier duin maar ja reeen zitten er niet meer maar wel damherten door hem wet ik weer aan gespoort kijken of ik het nog konheb er 13 gevonden
maar van de reee vind ik tocht de mooiste
|
| 12 jul 2025, 09:42 |
|
 |
|
Edwin
|
geweldig ! moet zeggen dat ik er ook veel mee bezig ben. Ja wel jammer dat damherten en het ree niet goed bij elkaar kunnen leven. Ik ken in Zuid Zweden ook gebieden die helemaal overgenomen zijn door damherten. groetjes, Edwin de ed schreef: Op me werk kwam er 1 hij is nu weer weg die was zelf een gewei hij was er zo gek van dat hij dat hij 2 tattoo s op ze arm had hij wist overal waar de beesten liepen was er altijd mee bezig we hebben hier duin maar ja reeen zitten er niet meer maar wel damherten door hem wet ik weer aan gespoort kijken of ik het nog konheb er 13 gevonden
maar van de reee vind ik tocht de mooiste
|
| 12 jul 2025, 19:17 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Je kunt er ook een mooie kapstok van maken. Adri
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 14 jul 2025, 10:28 |
|
 |
|
berlin
|
Edwin schreef: Ik volg hier in de buurt van Lochem al een tijd deze mooie zware zesender. Nu vond ik laatst een afworpstang van deze bok ! Wat bijzonder om zo’n indrukwekkende zesender in de buurt van Lochem al langere tijd te volgen! Het geeft echt een speciaal gevoel als je een dier in zijn natuurlijke omgeving leert kennen. En dan nu ook nog een afworpstang vinden van precies deze bok — dat is echt een unieke en tastbare herinnering aan je waarnemingen. Zoiets maakt het volgen van wild nóg specialer.
|
| 09 aug 2025, 07:09 |
|
|