|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
ATTENTIE A.U.B. in verband met geplaatste foto's
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 ATTENTIE A.U.B. in verband met geplaatste foto's
Geachte leden als jullie foto's plaatsen, dan maak ze niet groot en verklein deze en knip deze bij, zie voorbeeld en voorbeeld in bijlagen  maak gebruik van de drie foto's die je standaard in het eerste bericht kunt plaatsen en niet nog onnodig meer foto's plaatsen. Op je mobieltjes klik je op de foto en dan kun je deze bewerken  door onder op de foto op het "potloodje" te klikken. Experimenteer eens op je P.C. met programma PAINT en daar ga je na foto's bewerken, een wereld gaat voor je open, je kunt meerdere foto's samenvoegen en dan plaatsen op "ons forum" TIP!!! vraag het je kinderen of kleinkinderen of gewoon iemand wat een beetje technisch is WAAROM!!! omdat grote foto's ons meer en meer geld kosten door de opslag ervan, echt veel geld!!! Het forum is voor ieder geheel gratis en vrij om te deel te nemen Er zijn maar een paar mensen die een vrijwillige bijdragen in de vorm van een klein bedrag anders was de stekker erlang uit geweest!!! Zelf heb ik al vondsten verkocht om "ONS FORUM" draaiend te houden. We kunnen met het geld nog wel 1- 2 jaar volhouden , maar te grote foto's zijn de boosdoeners en zorgen jaar in jaar uit voor grote uitgaven omdat de bufferzone (banbreedte) elke dag groter en groter wordt. Tenslotte voor de mensen die nog nooit een bijdragen hebben geleverd kunnen dat mits in de toekomst 'ons forum' zorgeloos kan blijven draaien, als iedere vaste bezoeker een paar €euro's zou geven, is dat al een verlichting voor de toekomst. Met vriendelijk groet Chris/ Vincent namens beheer  P.S. ik sta al 17 jaar klaar om jullie dit forum plezier te gunnen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 04 aug 2025, 17:00 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
 Re: ATTENTIE A.U.B. in verband met geplaatste foto's
Adri
|
| 04 aug 2025, 17:02 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Beste leden
Het is niet VERPLICHT , maar we zijn blij met elke €euro , we hebben het hier niet over enkelen honderden € euro's per jaar om 'ons forum' draaiend te houden
Alvast bedankt aan de degene die een klein sponsoring bedrag overmaken t.b.v. bodemvondstenwereld
een overzicht komt er op korte termijn
J.LISMAN
GIRO 5258670 IBAN : NL06INGB0005258670 BIC : INGBNL2A
NIEUWEGEIN
T.A.V bodemvondstenwereld
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 04 aug 2025, 21:57 |
|
 |
|
Toyker
Geregistreerd: 09 sep 2019, 13:01 Berichten: 1326 Woonplaats: Fryslân/oostergo
|
Bedankt  ook voor de reminder. heb nog een beetje overgemaakt Groeten Richard
|
| 04 aug 2025, 23:25 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 04 aug 2025, 23:43 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
ook een donatie gedaan en graag gedaan 
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 05 aug 2025, 00:17 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Ook maar weer even een duit in het zakje gedaan Met een maar dit betekend niet dat mensen maar aan kunnen blijven kloten het is zoals Chris al aangaf stom eenvoudig om een foto te croppen op je mobiel of pc/labtop. Plus het is al zo vaak aangegeven een goede foto maakt het makkelijker om te determineren . Verder jullie zijn allemaal toppers Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 05 aug 2025, 08:53 |
|
 |
|
Putterke
|
Mooi dat je dit naar voren brengt!! Maar waarom worden de foto's alleen op jullie forum gedraaid via de telefoon als je ze plaatst???
|
| 05 aug 2025, 09:39 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
not schreef: Ook maar weer even een duit in het zakje gedaan Met een maar dit betekend niet dat mensen maar aan kunnen blijven kloten het is zoals Chris al aangaf stom eenvoudig om een foto te croppen op je mobiel of pc/labtop. Plus het is al zo vaak aangegeven een goede foto maakt het makkelijker om te determineren . Verder jullie zijn allemaal toppers Gr Niels Hier sluit ik mij volledig bij aan Niels, Chris doet er alles aan om het forum in de lucht te houden, dus lijkt het mij een kleine moeite om hieraan mee te werken door een financiële bijdrage te leveren, en tevens goede foto's te plaatsen zodat dit zeker helpt voor onze moderators om de vondst juist te kunnen determineren. Adri
|
| 05 aug 2025, 11:06 |
|
 |
|
Putterke
|
Hallo beste Chris, Ik gebruik geen pc meer doe alles met mijn telefoon, maar helaas heeft dat problemen met jou forum!! Weet niet waar het aan ligt maar zal dan minder plaatsen, sorry Ik plaats waar dan ook foto's en worden niet gedraaid dit is alleen een probleem op jou forum!!! Laat het jou zien zodra ik weer eens bij jou ben!! Edje
|
| 05 aug 2025, 12:38 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Goeie tip van Huntius voor het plaatsen eerst even op voorbeeld drukken mocht de foto dwars staan even bij snijden 
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 05 aug 2025, 13:20 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Putterke schreef: Hallo beste Chris, Ik gebruik geen pc meer doe alles met mijn telefoon, maar helaas heeft dat problemen met jou forum!! Weet niet waar het aan ligt maar zal dan minder plaatsen, sorry Ik plaats waar dan ook foto's en worden niet gedraaid dit is alleen een probleem op jou forum!!! Laat het jou zien zodra ik weer eens bij jou ben!! Edje Oei wat een boze reactie vriend. Adri
|
| 05 aug 2025, 13:59 |
|
 |
|
Huzaar
|
Jullie doen goed werk voor veel hobbyisten en de waardering is maar magertjes. Ik ben ook in gebreke gebleven maar trek dat nu bij. En over foto,s gesproken, een mobiel is voor mij weggegooid geld, daarom maak ik foto,s met mijn Panasonic cameraatje, zet ze op de PC, verklein ze en daarna plaatsen, altijd messcherp. Er zit een macro stand op die maakt van een luis een Aziatische hoornaar. Zo lijkt een duppie van Wim I plots een dubbele daalder van 60 stuivers. 
|
| 05 aug 2025, 16:14 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Putterke schreef: Hallo beste Chris, Ik gebruik geen pc meer doe alles met mijn telefoon, maar helaas heeft dat problemen met jou forum!! Weet niet waar het aan ligt maar zal dan minder plaatsen, sorry Ik plaats waar dan ook foto's en worden niet gedraaid dit is alleen een probleem op jou forum!!! Laat het jou zien zodra ik weer eens bij jou ben!! Edje Wat gebeurt er als je met je mobiel de foto gedraaid maakt, wellicht komt hij op het forum dan wel goed te staan. Adri
|
| 05 aug 2025, 16:37 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 05 aug 2025, 21:19 |
|
 |
|
peter
Moderator
Geregistreerd: 14 feb 2009, 17:49 Berichten: 7767 Woonplaats: Deventer
|
 Net ook even wat overgemaakt, was alweer een tijdje geleden 
_________________ gr Peter zoekt met een Manticore
|
| 06 aug 2025, 16:41 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 08 aug 2025, 00:34 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Ik maak geregeld gebruik van dit forum en waardeer de kennis en kunde van de leden die helpen met determineren van vondsten. Daarom heb ik direct na het lezen van de oproep van Coinhunter Chris geld overgemaakt. Dat zouden meer mensen moeten doen!
Groet, Godfried Puts
_________________ Groet, Godfried
|
| 10 aug 2025, 19:00 |
|
 |
|
Eljazz
Geregistreerd: 16 apr 2016, 09:38 Berichten: 60 Woonplaats: Op het veld
|
Ik zie wel dat het forum deze foto's automatisch converteert/comprimeerd naar een 1MP (max 800x800 resolutie) foto. Waardoor foto's 100-250KB (0,10-0,25MB) groot zijn in plaats van 2000-5000KB (2-5MB)... Het is volgens mij nuttiger, om op voorhand collage's te maken op PC of Smartphone, dat je maar 1 foto moet uploaden waarin de 3 foto's staan in plaats van 3 foto's apart te plaatsen.
Ik ga het even testen. Dus afzonderlijk zijn deze 3 foto's samen 5,19MB Als collage is het nog 1,45MB (en deze ga ik nu uploaden) EDIT: En het forum heeft deze 1,45MB gecomprimeerd naar 0,1MB (= 101kB) Dus van 5,19MB naar 0,1MB..... Zelfs afzonderlijk zou het maar 0,3MB zijn wat ook peanuts is... Vreemd dat dit een probleem is, of worden er ergens de grote foto's ook nog bewaard, misschien een bug?
Grts
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ | Manticore |~| Deus II |
|
| 10 aug 2025, 22:11 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|