|
|
Het is nu 05 maart 2026, 14:46
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
woesel
|
 luxemburg
Morgen vertrek ik richting Luxemburg. Heerlijk een weekje er tussen uit. Dus een week lang niet forumen en de computer ff in de revisie. als ik in limburg ben zal ik naar de leden eventjes zwaaien.  jongens en meisjes de groeten
|
| 25 jun 2009, 22:12 |
|
 |
|
dagobert
|
 Re: luxemburg
woesel schreef: Morgen vertrek ik richting Luxemburg. Heerlijk een weekje er tussen uit. Dus een week lang niet forumen en de computer ff in de revisie. als ik in limburg ben zal ik naar de leden eventjes zwaaien.  jongens en meisjes de groeten Ik zou zeggen geniet ervan. Je zal ons vast aan missen . Maar met een bier op een terras zal jij ons toch niet zo missen. Veel plezier man. Dagobert
|
| 25 jun 2009, 22:32 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
hahaha ik zwaai wel even terug Woes,.. fijne vakantie gewenst,. grt bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 25 jun 2009, 22:34 |
|
 |
|
woesel
|
Dank dago en bert. Inderdaad het forum en de mensen zal ik zekers missen,het is een verslaving Ik ga het er zekers van nemen ,en sla me snel een paar lekkere pintten in daar. Op mijn verlanglijst staat nog een dagje trier voor de rest lekker luieren wandelen met de hond,en alles wat op het pad komt
|
| 25 jun 2009, 22:49 |
|
 |
|
dagobert
|
woesel schreef: Dank dago en bert. Inderdaad het forum en de mensen zal ik zekers missen,het is een verslaving Ik ga het er zekers van nemen ,en sla me snel een paar lekkere pintten in daar. Op mijn verlanglijst staat nog een dagje trier voor de rest lekker luieren wandelen met de hond,en alles wat op het pad komt Dago en Bert maakt Dagobert Geniet er maar lekker van. En naar Trier zou ik ook wel willen maar ga over 11 dagen ook op vakantie. Heerlijk zwemmen,rusten en bij komen van alle stress in Nederland. Dagobert
|
| 25 jun 2009, 22:53 |
|
 |
|
Ambianii
|
geniet met je zwanger vrouwtje kerel baai baai ...zwaai zwaai
|
| 25 jun 2009, 22:59 |
|
 |
|
woesel
|
dagobert schreef: woesel schreef: Dank dago en bert. Inderdaad het forum en de mensen zal ik zekers missen,het is een verslaving Ik ga het er zekers van nemen ,en sla me snel een paar lekkere pintten in daar. Op mijn verlanglijst staat nog een dagje trier voor de rest lekker luieren wandelen met de hond,en alles wat op het pad komt Dago en Bert maakt Dagobert Geniet er maar lekker van. En naar Trier zou ik ook wel willen maar ga over 11 dagen ook op vakantie. Heerlijk zwemmen,rusten en bij komen van alle stress in Nederland. Dagobert Ja ja voor de rust,en dan weer al je forumvrienden over de vloer . En gedaan met de rust 
|
| 25 jun 2009, 23:01 |
|
 |
|
dagobert
|
woesel schreef: dagobert schreef: woesel schreef: Dank dago en bert. Inderdaad het forum en de mensen zal ik zekers missen,het is een verslaving Ik ga het er zekers van nemen ,en sla me snel een paar lekkere pintten in daar. Op mijn verlanglijst staat nog een dagje trier voor de rest lekker luieren wandelen met de hond,en alles wat op het pad komt Dago en Bert maakt Dagobert Geniet er maar lekker van. En naar Trier zou ik ook wel willen maar ga over 11 dagen ook op vakantie. Heerlijk zwemmen,rusten en bij komen van alle stress in Nederland. Dagobert Ja ja voor de rust,en dan weer al je forumvrienden over de vloer . En gedaan met de rust  Als het maar gezellig is Dagobert
|
| 25 jun 2009, 23:03 |
|
 |
|
woesel
|
Ja Ambianii het is genieten geblazen met een zwangere vrouw. man o man vorige week een dorpsfeest gehad met onze 1000 inwoners. En echt geweldig al die lui die me kwamen feliciteren,en ik kreeg daar een warm gevoel bij. maar ik dwaal af ,vakantie 
|
| 25 jun 2009, 23:09 |
|
 |
|
joppie
penningmeester
|
ben twee weken geleden geweest, leuk stadje vooral het oude gedeelte  , als je tijd hebt moet je even een uitstapje naar Trier maken, heeft een mooie romeinse arena. veel plezier daar  . gr.joppie.
|
| 25 jun 2009, 23:13 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 25 jun 2009, 23:18 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 26 jun 2009, 00:00 |
|
 |
|
aureum
|
hoi wes
ik wens jullie een paar mooie dagen daar...als je tijd hebt en je wilt zoeken ga naar een van de grootste vicus van lux.........naar Dalheim....mooi museum en boven op de kop kun je goed zoeken ...zeer groot romeins vicus
veel plezier
mvg leon
|
| 26 jun 2009, 03:17 |
|
 |
|
Muta Abundantia
|
Te laat, maar beter laat dan nooit: Have fun!
|
| 26 jun 2009, 09:01 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 26 jun 2009, 09:21 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 26 jun 2009, 09:21 |
|
 |
|
woesel
|
|
| 26 jun 2009, 09:22 |
|
 |
|
The twins
Geregistreerd: 23 sep 2008, 06:47 Berichten: 1021 Woonplaats: kartonnen doos
|
Ja trier is egt leuk en mooi benk 2 jaar geleden geweest!!! een aanrader!!!
_________________ ga nu naar http://www.thetwins.nl
|
| 26 jun 2009, 14:26 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 18 berichten ] |
|