|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:47
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
voor de regen uit lekker gezocht in "ons mooie zuid Limburg" eerste denarius van het nieuwe seizoen/
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 voor de regen uit lekker gezocht in "ons mooie zuid Limburg" eerste denarius van het nieuwe seizoen/
hallo beste zoek vrienden,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, wat meer tijd de laatste tijd eigenlijk uit nood geboren omdat ik last van mijn rug heb vandaag een thuiswedstrijd een romeinse villa vlak bij de Duitse grens. in de morgen lekker op pad geweest, met de nodige rommel toch 2½ zilveren munt gevonden, waarvan twee Duitse en een denarius doe ook wat gehavend is, maar dat mag de pret niet drukken, mijn eerst van het seizoen verder een slechte Eburone kelt , twee aardig follssen met beiden kanten zeer fraai, een naaldkopje een soort van "zilveren lepeltje" of wat het ook mogen zijn/. dan een raar dingetje met resten goud vergulding, ja wat is het,  denk eerder middeleeuws  als het iemand herkent zal ik het apart plaatsen gr Coinhunter Chris kerkrade 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 28 aug 2025, 17:07 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
 Re: voor de regen uit lekker gezocht in "ons mooie zuid Limburg" eerste denarius van het nieuwe seizoen/
prachtige vondsten chris, ik hoop alleen niet dat iedereen die last van de rug heeft nu een dector gaat kopen en gaat zoeken gr Anne
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 28 aug 2025, 17:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
 Re: voor de regen uit lekker gezocht in "ons mooie zuid Limburg" eerste denarius van het nieuwe seizoen/
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 28 aug 2025, 17:22 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
hoi chris
ik denk aan 3 dingen bij het zien van dit stukje
afgebroken middeleeuwse gesp afgebroken arm middeleeuwse pendant houder afgebroken middeleeuws kistbeslag
zal straks ff zoeken naar foto's
|
| 28 aug 2025, 18:18 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Nice Chris en dat er maar meerdere mogen volgen , ja en dat ruggetje ken het pik , m'n moeder zegt altijd zat het maar in je reet dan kon je het uit schijten Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 28 aug 2025, 18:32 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
not schreef: Nice Chris en dat er maar meerdere mogen volgen , ja en dat ruggetje ken het pik , m'n moeder zegt altijd zat het maar in je reet dan kon je het uit schijten Gr Niels Dank je Niels , ja klopt de wat neoder zei, kinderen je pijn maar uitschieten Gr Chris 
|
| 28 aug 2025, 18:36 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
aureum schreef: hoi chris
ik denk aan 3 dingen bij het zien van dit stukje
afgebroken middeleeuwse gesp afgebroken arm middeleeuwse pendant houder afgebroken middeleeuws kistbeslag
zal straks ff zoeken naar foto's ben nu niet thuis, zal over een uurtje dit item apart plaatsen met foto's van meerdere kanten Gr Chris: 03 
|
| 28 aug 2025, 18:38 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Ondangs je rug heb je toch lekker gebukt Lekker gevonden pik Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 28 aug 2025, 18:43 |
|
 |
|
Hans1971
|
Goed begin is het halve werk. Leuke vondsten weer. 
_________________ Ik verzamel (laken)loden en (armen)penningen uit Leiden. Bekijk hier mijn verzameling viewtopic.php?f=177&t=45920 Mocht je wat in de loodbak hebben liggen waar je niets mee doet, denk dan eens aan mij.
|
| 28 aug 2025, 18:59 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Wow, voor zo'n opbrengst voor een morgen!
Daar zou ik gelijk voor tekenen. In mijn omgeving is helaas niet zo veel te vinden, zeker niet Romeins. De meest dichtbij gelegen Romeinse villa is (was) op een kilometer of 5 te vinden. En daar kun je niet meer zoeken helaas.
_________________ Groet, Godfried
|
| 28 aug 2025, 20:37 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
|
| 28 aug 2025, 21:03 |
|
 |
|
takkie
Geregistreerd: 15 jun 2017, 00:17 Berichten: 2566 Woonplaats: Meerssen
|
Dat is een mooie buit. Goed gevonden, of beter gezegd goed gezocht! 
_________________ 'O, ploegers der aarde, gij gelukkigsten der mensen, kende u uw geluk maar: de aarde overspoelt u met haar gaven, ver weg van het wapengekletter'. (Vergilius)
|
| 28 aug 2025, 21:32 |
|
 |
|
de munte
|
Mooie buit respect ook met deze vieze benauwde dag hier al een jaar last van m'n rug, hoop dat dat ooit nog over gaat, weet niet hoe lang ik de hobby anders nog kan uitoefenen. Doseer nu ook beter, maar hoop niet te laat. Was gewoon TE fanatiek. eigen schuld hier last van onderrug met uitstraling naar de benen sterkte met rug en je eerste denarius is weer binne trouwens die bronzen zien er ook mooi uit
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 28 aug 2025, 23:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
de munte schreef: Mooie buit respect ook met deze vieze benauwde dag hier al een jaar last van m'n rug, hoop dat dat ooit nog over gaat, weet niet hoe lang ik de hobby anders nog kan uitoefenen. Doseer nu ook beter, maar hoop niet te laat. Was gewoon TE fanatiek. eigen schuld hier last van onderrug met uitstraling naar de benensterkte met rug en je eerste denarius is weer binne trouwens die bronzen zien er ook mooi uit dank Peter ja hetzelfde, heb zelf de opperhuid van linke bovenbeen verdooft door een zenuw die klem zat  , zijn paracetamol of ibuprofen zonder kan ik niets meer, had veel klusjes aangenomen zonder dat spul houdt ik het niet lang uit, zelfde verhaal op grove akkers heb nu Meindl bergschoenen aangeschaft vir Marktplaats voor een prikkie zo goed als nu , nieuw zooltjes erin en lopen maar  kosten normaal €350 euro , kan ik je aanbevelen . gr Chris 
|
| 28 aug 2025, 23:37 |
|
 |
|
edwin48
|
Prachtige vondsten, sterkte met je rug
|
| 29 aug 2025, 12:12 |
|
 |
|
bacchus
Geregistreerd: 01 maart 2009, 11:04 Berichten: 3002 Woonplaats: Kerkrade
|
Goed gevonden,en die rug he. Laat de goden ons goed gestemd zijn de komende ti  jd. Bacchus 
_________________ Vulpem pilum mutat, non mores
|
| 29 aug 2025, 16:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
goede avond allemaal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, dank om effe te reageren edwin48 schreef: Prachtige vondsten, sterkte met je rug bacchus schreef: Goed gevonden,en die rug he. Laat de goden ons goed gestemd zijn de komende ti  jd. Bacchus  ja, je moet er mee leren leven, het zijn de aanhangselen en niet de de ruggenwervel gelukkig, maar de vervelden pijn blijft helaas  een pijnstiller doet wonderen gr Chris 
|
| 31 aug 2025, 21:02 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 17 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|