|
|
Het is nu 03 maart 2026, 13:01
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 Chatalaine .
Zoals al eerder gezegd met de Hunt ff wezen zoeken en wat was ik blij dat hij er was ! Loop een baantje en vind het grote stuk zilver paar meter verder de sluiting weer een paar meter en de twee platte stukken loop naar Jan toe en laat het zien waarop hij zij als je hulp nodig heb zoek ik even mee , tuurlijk je weet het maat , nog geen seconde later komt hij met de ring met aanhang aan lopen en dat vlak naast m'n eerste gat iets later de twee ovaaltjes nou dat bewijst dat Hunt de betere zoeker is D'r missen nog wat onderdeeltjes wellicht te klein of te diep tijd zal het leren . Gr Niels
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 01 sep 2025, 15:32 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
 Re: Chatalaine .
Mooie vondst hoor Niels, schakel mij maar even in om de rest te vinden want ik ben natuurlijk de echte zoek expert. Ik vraag mij echter wel af of alles oorspronkelijk bij mekaar heeft gehoord, het lijkt wel of de eigenaar al zijn losse zilveren voorwerpen zelf aan mekaar heeft gezet want het is wel een warboel van onderdelen. Daarna ff langs de zilversmid om alle stukje weer in mekaar te solderen. Adri. PS; ben benieuwd naar het eind resultaat.
|
| 01 sep 2025, 15:59 |
|
 |
|
huntius
|
Leuk Niels  en een uitdaging om er ook wat van te vinden, de rest zal er ongetwijfeld nog liggen maar dat komt nog wel misschien idd uitbesteden aan Adriaan want dat is echt wel een goede zoeker  Ben blij dat we weer wat kunnen zoeken pik Herr Hunt 
|
| 01 sep 2025, 17:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
Ik vind het een toppertje Niels. Leuk dar er nog van deze veldjes zijn Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 07 sep 2025, 20:25 |
|
 |
|
P v H
|
Prachtige vondst Groetjes PvH 
|
| 07 sep 2025, 20:42 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Deze compilatie geeft je een indruk wat je zoal gevonden hebt, maar ook wat er nog ontbreekt. O.a. de zegelstempels van de signette's / signetten zelf. Bron o.a.: https://aca-auctions.nl/veiling/veiling ... ketting-enMaar als deze van kristal zijn, zie onderste stempels, bron: https://collectie.groningermuseum.nl/co ... tems/17316 en: https://www.ssiesvintagesieraden.nl/web ... anger.html , heb je ook je oogjes nodig!! Reden om daar nog eens goed rond te piepen én te kijken.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 07 sep 2025, 22:19 |
|
 |
|
de munte
|
prachtige vondst
_________________ zoekt met een DEUS 1, minelab equinox 600, & een tesoro lobo supertraq.
|
| 07 sep 2025, 22:29 |
|
 |
|
Jormungard
|
Erg mooi om te vinden...
|
| 07 sep 2025, 22:39 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
gewoon mooi
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 sep 2025, 00:09 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Gezien deze bevestiging zal dit vmdl een fragment zijn van een horlogesleutel, zie voorbeelden. 
|
| 08 sep 2025, 22:23 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Jemig wat een prachtige voorbeelden Sicco ben je dankbaar  het veld waar het gevonden is was gefreesd en denk dat een boel aan kleine stukjes is geslagen In het voorjaar nog maar eens kijken Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 09 sep 2025, 09:48 |
|
 |
|
Detecto-searcher
|
Graag gedaan Niels! Oei, gefreesd, jammer zeg.  Hopelijk vind je in het voorjaar toch nog redelijke stukken terug!
|
| 09 sep 2025, 23:48 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 12 berichten ] |
|