|
|
Het is nu 03 maart 2026, 14:08
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
regenvloed over Kerkrade , code geel
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28574 Woonplaats: Kerkrade
|
 regenvloed over Kerkrade , code geel
hallo er zal heel wat water over Kerkrade vallen de komende uren en heel wat straten onder water staan  vooral Kerkrade noord en Kerkrade oost(centrum) zullen het ervan langst krijgen, het water loopt daar met hoogte verschillen tussen 50 en 100 meter de dalen in en zal voor veel leed en overlast gaan zorgen, ik woont gelukkig in Kerkrade west op een van de hoogste punten van deze stad.' hier altijd droge voeten, maar de straat loop precies bij voordeur van link en rechts naar beneden, hebben daar al een waterbuffer gemaakt om overtollig water niet via de riolering te wegvloeien, de straat waar ik woon is geheel nieuw gereconstrueerd en er zijn geen regenputten meer aanwezig. maar de lage landen kampen ook met wateroverlast omdat het niet snel genoeg kan worden afgevoerd na de grachten en kanalen. https://www.weerplaza.nl/nederland/kerkrade/11605/denk dat we ook beelden zullen zien van Valkenburg, 15 km hier vandaan, dat dorpje ligt in Geuldal gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 08 sep 2025, 21:14 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
 Re: regenvloed over Kerkrade , code geel
Zand zakken voor de deur anders spoelen al je vondsten de berg af !!!!!! Succes daar 
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 08 sep 2025, 21:52 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 08 sep 2025, 22:04 |
|
 |
|
JasonFrost
|
Hopelijk houden jullie drogen voeten Chris en valt de overlast voor iedereen mee! Ik ben vlak bij je in de buurt op vakantie maar ik zit wel goed. Ik heb vandaag wel mensen zandzakken zien leggen. Groeten!
|
| 09 sep 2025, 00:22 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
JasonFrost schreef: Hopelijk houden jullie drogen voeten Chris en valt de overlast voor iedereen mee! Ik ben vlak bij je in de buurt op vakantie maar ik zit wel goed. Ik heb vandaag wel mensen zandzakken zien leggen. Groeten! gelukkig viel het mee hier en waar jij verbleef dan ??? groet Chris 
|
| 09 sep 2025, 16:51 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
hier was het droog niks aan de hand
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 09 sep 2025, 17:07 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Nou was toch wel even goed, de akkers weer even lekker flink nat geregend… Komt het zoeken (met Deus) toch weer ten goede uiteindelijk. Groeten, Trash
|
| 09 sep 2025, 17:21 |
|
 |
|
JasonFrost
|
Coinhunter Chris schreef: JasonFrost schreef: Hopelijk houden jullie drogen voeten Chris en valt de overlast voor iedereen mee! Ik ben vlak bij je in de buurt op vakantie maar ik zit wel goed. Ik heb vandaag wel mensen zandzakken zien leggen. Groeten! gelukkig viel het mee hier en waar jij verbleef dan ??? groet Chris  Ja fijn dat het meeviel  Ik verblijf in Heerlen. Vandaag in het pop-up Romeins Museum in Heerlen geweest met de expo ‘Romeinse Villa’s in Zuid-Limburg’, is een aanrader! Groeten 
|
| 09 sep 2025, 19:36 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
JasonFrost schreef: Coinhunter Chris schreef: JasonFrost schreef: Hopelijk houden jullie drogen voeten Chris en valt de overlast voor iedereen mee! Ik ben vlak bij je in de buurt op vakantie maar ik zit wel goed. Ik heb vandaag wel mensen zandzakken zien leggen. Groeten! gelukkig viel het mee hier en waar jij verbleef dan ??? groet Chris  Ja fijn dat het meeviel  Ik verblijf in Heerlen. Vandaag in het pop-up Romeins Museum in Heerlen geweest met de expo ‘Romeinse Villa’s in Zuid-Limburg’, is een aanrader! Groeten  nog geen 5 km van mijn huis Ja, in het magazijn hebben zw veel mooier spul, eigenlijk jammer dat het daat in depot zit, is allemaal betaald door belastinggeld 
|
| 09 sep 2025, 19:39 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|