|
|
Het is nu 03 maart 2026, 16:52
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
 Determinatie
Hallo beste leden. Heb besloten geen referentie meer te doen bij Romeinse munten bij mensen die nog niet eens bedankt zeggen. Ben er vaak een uur mee bezig om een referentie te te doen op de Coinhunter Chris manier. Ben klaar met deze gasten en ik steek een middelvinger naar deze gasten op, ben niet " gekke henkie" toch. Gr Chris 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 07 jul 2025, 18:44 |
|
 |
|
chrise
Geregistreerd: 11 aug 2011, 23:14 Berichten: 255 Woonplaats: Belgie
|
 Re: Determinatie
Gelijk heb je, is een kleinigheidje om even te bedanken 
|
| 07 jul 2025, 18:48 |
|
 |
|
huntius
|
Kleine moeite toch om een bedankje te geven. Snap het ook niet Chris Gr Jan 
|
| 07 jul 2025, 19:12 |
|
 |
|
Bertoninus
Geregistreerd: 16 apr 2008, 08:12 Berichten: 18010 Woonplaats: Limbolonie
|
Zeker weten Chris je hebt groot gelijk  jij zit er uren mee te klooien als dat er niets eens vanaf kan,ik weet er alles van doe wat je doen moet kerel mvg Bert
_________________ Onkruid vergaat niet,..nou bijna dan
|
| 07 jul 2025, 19:35 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Man naar mijn hart Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 07 jul 2025, 19:55 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Ongelooflijk dat mensen niet het fatsoen hebben een bedankje achter te laten, terwijl jouw referenties juist zo waardevol zijn. Ikzelf wordt blij van de vondst van een Romeinse munt, maar nog blijer als ik weet wat voor munt het is en de context ervan.
_________________ Groet, Godfried
|
| 09 jul 2025, 15:38 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
helemaal gelijk
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 10 jul 2025, 19:55 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
de ed schreef: helemaal gelijk 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 12 jul 2025, 19:17 |
|
 |
|
berlin
|
Coinhunter Chris schreef: Hallo beste leden. Heb besloten geen referentie meer te doen bij Romeinse munten bij mensen die nog niet eens bedankt zeggen. Ben er vaak een uur mee bezig om een referentie te te doen op de Coinhunter Chris manier. Ben klaar met deze gasten en ik steek een middelvinger naar deze gasten op, ben niet " gekke henkie" toch. Ik heb goede ervaringen met Verkoop mijn huis Spanje . Het platform is gebruiksvriendelijk en ik kreeg snel reacties van geïnteresseerde kopers. Hun advies over presentatie en prijsstrategie hielp enorm. Alles verliep vlot en professioneel. Ik zou het zeker aanraden aan iedereen die zijn woning in Spanje wil verkopen. Gr Chris  Ik snap je helemaal. Het kost veel tijd en moeite om een degelijke referentie te maken, zeker als je het grondig doet zoals bij de Coinhunter Chris methode. Als mensen dat niet eens waarderen met een simpel bedankje, voelt dat respectloos. Je bent inderdaad niet “gekke Henkie”. Misschien helpt het om alleen nog referenties te doen voor leden waarvan je weet dat ze het oprecht waarderen. Zo blijft het leuk en voelt je inzet tenminste gewaardeerd.
|
| 18 sep 2025, 07:41 |
|
 |
|
cees1955
|
Snap het helmaal Chris maar zo zijn de mensen nou eenmaal, ze willen van alles en liefst binnen 5 minuten. Daarom zijn wij voor een tijdje naar Griekenland gevlucht Gr, C & B JAMAS 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 18 sep 2025, 16:48 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
cees1955 schreef: Snap het helmaal Chris maar zo zijn de mensen nou eenmaal, ze willen van alles en liefst binnen 5 minuten. Daarom zijn wij voor een tijdje naar Griekenland gevlucht Gr, C & B JAMAS  ben weer helemaal bij gedraaid Maar het blijft een heet hangijzer toch Ja gezondheid en geniet er maar lekker van 
|
| 18 sep 2025, 19:02 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Of gewoon even een sneer eronder zeten Van nog bedankt he Als ze daar niet op reageren dan bekijken ze het maar Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 18 sep 2025, 19:28 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
cees1955 schreef: Snap het helmaal Chris maar zo zijn de mensen nou eenmaal, ze willen van alles en liefst binnen 5 minuten. Daarom zijn wij voor een tijdje naar Griekenland gevlucht Gr, C & B JAMAS  naar Griekenland gevlucht en wat is dit voor bocht 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 18 sep 2025, 22:18 |
|
 |
|
Jormungard
|
Kleine moeite om even een bedankje te geven op de determinaties...
|
| 18 sep 2025, 22:59 |
|
 |
|
Huzaar
|
Ik snap je helemaal Chris maar zoals gezegt de mensen ( niet allemaal natuurlijk) zijn tegenwoordig makkelijk uitgevallen. Ik denk dat de leden die doneren wel begrijpen wat er voor nodig is voor een goede determinatie. Maar ja, dat zijn de echte liefhebbers van metaaldetectie. 
|
| 20 sep 2025, 17:44 |
|
 |
|
aureum
Geregistreerd: 20 okt 2018, 17:21 Berichten: 5683 Woonplaats: Kerkrade
|
Chris zo gaat het al jaren, en ook van mensen die vanaf het begin op dit forum zitten, wil niet weten hoeveel honderden uurtjes ik in de boeken heb gezocht voor mensen een goede DTM te geven, en ze willen het zo snel mogelijk, het liefst 5 min nadat ze gepost hebben, maar als je een DTM gegeven hebt krijg je nog niet eens een bedankje, deze mensen vergeten dat we dit vrijwillig doen en boeken kopen van ons eigen geld........daarom wil ik ook nooit meer een moderator op een forum zijn, als ik nu een DET geef, doe ik het omdat het object mijn intresse heeft of omdat het mooie is.......en niet dat het van me verwacht wordt omdat ik een moderator ben dus ik zou zeggen groot gelijk met die middelvinger....... mvg leon
|
| 20 sep 2025, 19:12 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Zo is dat Leon, wij hebben dit forum vanaf de fundamenten opgebouwd en moderatoren en zeer gewaardeerde leden zijn de pijlers van "ons forum" Ook de donateurs die regelmatig een duit in het zakje doen moeten we nooit vergeten, zonder hun zou bodemvondstenwereld op drijfzand balanceren en mogelijk niet meer in de lucht te houden zijn Minimaal € 600 euro per jaar en de kosten lopen elk jaar op!!! Ook de site van John Kuipers die we over hebben genomen zodat zijn jaren langen werk niet verloren ging kost ons €65 euro per jaar. Het moet helaas altijd van dezelfde mensen komen. Mogelijk moeten we ergens centraal midden het land eens een dag bijeenkomen om eens de .gezichten achter de namen leren te kennen, vele ken ik al ,maar verheug op deze gezichten achter de namen die ik nog niet kan. Gr Chris 
|
| 20 sep 2025, 19:30 |
|
 |
|
Jormungard
|
Wees allen blij dat we hier op dit forum een goed DTM team hebben..
|
| 21 sep 2025, 23:39 |
|
 |
|
cees1955
|
Coinhunter Chris schreef: Zo is dat Leon, wij hebben dit forum vanaf de fundamenten opgebouwd en moderatoren en zeer gewaardeerde leden zijn de pijlers van "ons forum" Ook de donateurs die regelmatig een duit in het zakje doen moeten we nooit vergeten, zonder hun zou bodemvondstenwereld op drijfzand balanceren en mogelijk niet meer in de lucht te houden zijn Minimaal € 600 euro per jaar en de kosten lopen elk jaar op!!! Ook de site van John Kuipers die we over hebben genomen zodat zijn jaren langen werk niet verloren ging kost ons €65 euro per jaar. Het moet helaas altijd van dezelfde mensen komen. Mogelijk moeten we ergens centraal midden het land eens een dag bijeenkomen om eens de .gezichten achter de namen leren te kennen, vele ken ik al ,maar verheug op deze gezichten achter de namen die ik nog niet kan. Gr Chris  Goed en leuk idee Chris wij komen als het maar niet in de vakantie tijd is Gr, C & B 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 22 sep 2025, 15:46 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 19 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|