|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 15:32
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Even mijn frustratie kwijt
| Auteur |
Bericht |
|
krulstaart
Moderator
|
 Even mijn frustratie kwijt
Kwam vanochtend op een veld al jarenlang een zoekstek van mij Ik wist niet wat ik zag Het leek wel een mijnen veld van gaten die niet zijn dicht gemaakt Als ze zo doorgaan is het straks steeds moeilijker om een zoekstek te vinden Daar lopen ook paarden als die de poten breken is het helemaal het hek van de dam Ik weet dat de meeste van ons de gaten netjes dichtmaken Maar voor die andere klootzakken die niet willen leren om de gaten niet dicht te maken Jullie verpesten het voor de zoekers die zich wel aan de regels houden En dan ook de opgegraven folie ijzer lekker in het gat laten liggen Lekkere collega zoekers zijn jullie En dan ook nog eens over ingezaaide akkers lopen Waardoor ik al menig stek ben kwijtgeraakt Zo dat ben ik weer kwijt Gr marin
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 16 okt 2025, 18:52 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
 Re: Even mijn frustratie kwijt
Ja, zijn gewoon stelletje asocialen die de boel lopen te verzieken, gewoon een keertje posten om ze te kunnen aanspreken Maar waarschijnlijk krijg je dan een grote bek en de vraag waar je je mee bemoeit. Wellicht aan de boer vragen of hij weet wie het zijn. Adri
|
| 16 okt 2025, 19:07 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 409 Woonplaats: Fryslan
|
ook wel meegemaakt, we hebben toen fotos gemaakt en zijn terug naar de grondeigenaar gegaan. die bedankte ons voor het melden. voordeel wij mogen er nu juist wel blijven zoeken en voor de boer onbekende zoekers niet meer. maar ook daar zitten natuur zoekrs tussen met de beste bedoelingen
het blijft een feit dat sommigen het verpesten voor de rest.
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 16 okt 2025, 20:04 |
|
 |
|
zoeker 19
Geregistreerd: 02 apr 2012, 19:07 Berichten: 4350 Woonplaats: Joure
|
Ik moet zeggen dat het dit jaar echt extreem geworden is. Voorgaande jaren heb ik het niet zo erg meegemaakt als nu.
|
| 16 okt 2025, 20:40 |
|
 |
|
Jormungard
|
Het wordt idd steeds erger...gaten met troep , ijzer op het land . Ik durf soms bijna niet meer te vragen...
|
| 16 okt 2025, 21:44 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Zo dat ben ik weer kwijt mooi 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 16 okt 2025, 22:58 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7121 Woonplaats: Silversun
|
Dit volk hoort niet bij onze familie Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 17 okt 2025, 18:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|