|
|
Het is nu 03 maart 2026, 18:19
|
| Auteur |
Bericht |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
 Re: Afscheid
Roelie schreef: Ik weet dat dit hier eigenlijk niet hoort, maar ik heb Cris er al eens op gewezen, ik neem ook afscheid van het forum. Tien, twinteg keer per dag, maar kom wel steeds terug. Ik wordt telkens uitgelogd en dan moet ik weer inloggen. Na een bepaalde tijd wordt dat storend en nog later ronduit ergerlijk. Kan iemand hier iets aan doen? Voor zover ik het kan zien is dit begonnen na de laatste keer dat er iets op het forum is veranderd. Eerder nooit last gehad. Roellie , dat is een technisch probleem en hoort zeker niet thuis in dit topic! We kunnen ( als Chris al aangaf) een topic starten en vragen hoeveel leden hier last van hebben? Ikzelf heb er geen last van. Afscheid nemen om een technisch probleem vind ik sowieso Chris open jij een topic over het technische probleem zodat we weten hoeveel mensen hier last van hebben. En dan kunnen we kijken of het opgelost kan worden. Gr bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 08 jan 2026, 20:22 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 08 jan 2026, 20:27 |
|
 |
|
bennie
|
Wordt dit niet allemaal te veel op de spits gedreven Een bepaalde Woordkeuze, en niet kunnen inloggen ???? Kom op allemaal, 3 keer kuchen en verder
|
| 09 jan 2026, 22:42 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 410 Woonplaats: Fryslan
|
ik heb nooit geen problemen met inloggen ik ben zelf geen ict er oid kan dus ook niet vertellen wat ik anders doe dan de mensen die wel die problemen hebben.
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 09 jan 2026, 22:55 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3981 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 11 jan 2026, 21:21 |
|
 |
|
Toyker
Geregistreerd: 09 sep 2019, 13:01 Berichten: 1326 Woonplaats: Fryslân/oostergo
|
kimball schreef: :ls Tijd voor een Forumfeest? Slaap er nog een nachtje over Adri  Goed idee Groeten Richard
|
| 11 jan 2026, 21:36 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Ik zal mijn account behouden, enkel om berichten m.b.t. vondsten in te zien en mij verder onthouden van het versturen van reacties
Adri
|
| 15 jan 2026, 17:56 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Adri Pieck schreef: Ik zal mijn account behouden, enkel om berichten m.b.t. vondsten in te zien en mij verder onthouden van het versturen van reacties
Adri 
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 15 jan 2026, 18:05 |
|
 |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 410 Woonplaats: Fryslan
|
Adri Pieck schreef: Ik zal mijn account behouden, enkel om berichten m.b.t. vondsten in te zien en mij verder onthouden van het versturen van reacties
Adri 
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 15 jan 2026, 19:29 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
Adri 
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 15 jan 2026, 19:45 |
|
 |
|
Putterke
|
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 15 jan 2026, 19:52 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Goed om te horen Adri, welkom terug. Groeten, Trash
|
| 15 jan 2026, 20:20 |
|
 |
|
huntius
|
Adri Top Adri  en gewoon je mening blijven geven 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 16 jan 2026, 08:28 |
|
 |
|
cees1955
|
Adri Pieck schreef: Ik geef gewoon altijd mijn eerlijke mening zonder inzenders te beledigen, en dat mag toch?
Maar blijkbaar wordt er censuur toegepast en worden mijn berichten verwijderd. Als ik mijn goed bedoelde mening niet meer mag geven heeft het voor mij geen zin meer om hier te blijven.
Ik probeer o.a. inzenders te bewegen om goede foto's te plaatsen, ook Chris heeft hier al een topic voor aangemaakt, maar helaas blijven vele inzenders gewoon mee door te gaan om slechte foto's te plaatsen en hier reageer ik dan op maar dat zien mensen dan ongepast.
Ook moet het niet nodig zijn dat leden hun fraaie vondsten te koop aanbieden om de opbrengst aan het forum te schenken, goed bedoeld maar moet gewoon niet nodig zijn en dat laat ik dan ook weten maar ook dat mag blijkbaar niet en worden mijn reacties verwijderd.
jammer maar helaas.
Adri Beste vriend ook ik erger mij rot over de foto's die enkele forum leden indienen. Wat ik je al eerder, zei, " het zal me nu aan mijn derriere oxideren en sla ze gewoon over". Dat opwindende gedoe is slecht voor je hart. Gr, Cees 
|
| 16 jan 2026, 18:18 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
Adri Ik ben blij! Je mening geven is prima volgens mij. Maar gewoon wat meer letten op de manier waarop, daar moeten wij àllemaal op blijven letten En je hebt zeker vaak gelijk wat betreft de foto's!!! Alleen hoeft dat ook weer niet zo zwaar te worden aangezet. En je er niet zo veel van aan trekken: Cees geeft dat goed aan, vind ik. Wat betreft het geld voor het spekken van de forumkas: zowel directe bijdragen als bijdragen via verkoop zijn beide allebei prima manieren om geld voor het forum in te zamelen, lijkt mij. Dat staat ook bij veilingen zelfs als verplicht deel om af te staan genoemd: viewforum.php?f=620 Nou, we horen misschien ook toch wel weer van je! 
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 16 jan 2026, 22:17 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Beste vriend ook ik erger mij rot over de foto's die enkele forum leden indienen. Wat ik je al eerder, zei, " het zal me nu aan mijn derriere oxideren en sla ze gewoon over". Dat opwindende gedoe is slecht voor je hart. Gr, Cees  [/quote] Ik wil zeker geen olie op het vuur gooien, maar dit wil ik toch even kwijt. Ik zie foto's van vondsten persoonlijk liever op de hand. Dan zie je in 1 oogopslag hoe groot het voorwerp is en de belichting is vaak beter. Het betreft hier voorwerpen die nog gedetermineerd moeten worden, geen museumfoto's. Er zijn op dit forum veel meer mensen die er zo over denken. Als er dan foto's op de hand geplaatst worden hoeft er niet iedere keer een negatieve reactie te volgen. Zo'n voorwerp geen aandacht geven is een eigen keuze Cees, daar heeft niemand last van (maar toch jammer). Het is natuurlijk wel nodig dat foto's duidelijk en scherp zijn. Als dit niet het geval is kunnen geinteresseerden gewoon vriendelijk vragen voor een betere foto.
_________________ Groet, Godfried
|
| 19 jan 2026, 12:16 |
|
 |
|
cees1955
|
Dutchdetectorist schreef: Beste vriend ook ik erger mij rot over de foto's die enkele forum leden indienen. Wat ik je al eerder, zei, " het zal me nu aan mijn derriere oxideren en sla ze gewoon over". Dat opwindende gedoe is slecht voor je hart. Gr, Cees  Ik wil zeker geen olie op het vuur gooien, maar dit wil ik toch even kwijt. Ik zie foto's van vondsten persoonlijk liever op de hand. Dan zie je in 1 oogopslag hoe groot het voorwerp is en de belichting is vaak beter. Het betreft hier voorwerpen die nog gedetermineerd moeten worden, geen museumfoto's. Er zijn op dit forum veel meer mensen die er zo over denken. Als er dan foto's op de hand geplaatst worden hoeft er niet iedere keer een negatieve reactie te volgen. Zo'n voorwerp geen aandacht geven is een eigen keuze Cees, daar heeft niemand last van (maar toch jammer). Het is natuurlijk wel nodig dat foto's duidelijk en scherp zijn. Als dit niet het geval is kunnen geinteresseerden gewoon vriendelijk vragen voor een betere foto.[/quote] Tuurlijk het blijft een keuze, maar hoe dienen deze mensen een foto bij PAN in als ze er al ooit van gehoord hebben? En als je duidelijk de maten er bij zet weet ik heus wel wat 1 cm of 10 cm is en dan hoef ik niet naar iemands gore harige handen te koekeloeren wat ik ranzig vind en onsmakelijk. Maak gewoon een foto op een neutrale achtergrond, klaar basta :Censuur. Maar ze doen maar ik sla ze lekker over en beleef mijn laatste jaar op het forum. Gr, Cees 
|
| 19 jan 2026, 18:03 |
|
 |
|
cees1955
|
Dutchdetectorist schreef: Beste vriend ook ik erger mij rot over de foto's die enkele forum leden indienen. Wat ik je al eerder, zei, " het zal me nu aan mijn derriere oxideren en sla ze gewoon over". Dat opwindende gedoe is slecht voor je hart. Gr, Cees  Ik wil zeker geen olie op het vuur gooien, maar dit wil ik toch even kwijt. Ik zie foto's van vondsten persoonlijk liever op de hand. Dan zie je in 1 oogopslag hoe groot het voorwerp is en de belichting is vaak beter. Het betreft hier voorwerpen die nog gedetermineerd moeten worden, geen museumfoto's. Er zijn op dit forum veel meer mensen die er zo over denken. Als er dan foto's op de hand geplaatst worden hoeft er niet iedere keer een negatieve reactie te volgen. Zo'n voorwerp geen aandacht geven is een eigen keuze Cees, daar heeft niemand last van (maar toch jammer). Het is natuurlijk wel nodig dat foto's duidelijk en scherp zijn. Als dit niet het geval is kunnen geinteresseerden gewoon vriendelijk vragen voor een betere foto.[/quote] Tuurlijk het blijft een keuze, maar hoe dienen deze mensen een foto bij PAN in als ze er al ooit van gehoord hebben? En als je duidelijk de maten er bij zet weet ik heus wel wat 1 cm of 10 cm is en dan hoef ik niet naar iemands gore harige handen te koekeloeren wat ik ranzig vind en onsmakelijk. Maak gewoon een foto op een neutrale achtergrond, klaar basta :Censuur. Maar ze doen maar ik sla ze lekker over en beleef mijn laatste jaar op het forum. Gr, Cees 
|
| 19 jan 2026, 18:03 |
|
 |
|
bubba
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:17 Berichten: 20754 Woonplaats: utrecht
|
Bleu monday Laatste jaar op het forum , ik neem afscheid etc etc. Een forum is om de hobby op een positieve manier te delen. Uiteraard is een scherpe foto bij het indienen van een vondst gewenst, maar of het nou uit de hand of op een andere ondergrond is.....boeiend. Als je er geen zin meer in hebt , tja log dan niet in zou ik zeggen........ Ik hoop dat men weer positief deelneemt en men weer over vondsten gaat discusieren ipv discusieren over persoonlijke ergenissen Groet bubba 
_________________ een PIEP = als een verrassings EI
|
| 19 jan 2026, 18:18 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11238 Woonplaats: Maastricht
|
Zo is het Bubba, en ook in Godfried zijn woorden kan ik me geheel vinden. Dus stop met zeiken en gewoon lekker meekijken naar elkaars vondsten en wat erover beppen, is toch gewoon leuk! Groeten, Trash
|
| 19 jan 2026, 20:50 |
|
 |
|
Jac
Geregistreerd: 27 nov 2017, 21:17 Berichten: 3227 Woonplaats: provincie Zeeland
|
|
| 19 jan 2026, 22:15 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28575 Woonplaats: Kerkrade
|
zo de stekker zit er weer in en nu doen waar 'ons forum' voor bedoeld is 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 jan 2026, 00:41 |
|
 |
|
huntius
|
|
| 20 jan 2026, 10:34 |
|