|
|
|
|
|
|
Het is nu 03 maart 2026, 10:38
|
Zilveren muntje, voor de rest onbekend
| Auteur |
Bericht |
|
Bas82V
|
 Re: Zilveren muntje, voor de rest onbekend
zie tekst in volgend bericht!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door Bas82V op 03 feb 2026, 21:50, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 03 feb 2026, 21:39 |
|
 |
|
Bas82V
|
een zwaard zou heel onnatuurlijk zijn. of de arm moet uit verhouding zijn gemaakt. het valt mij op dat de miniatuur figuren wel relatief in verhouding zijn. Daarnaast worden de producten die ze vasthouden ook op een natuurlijke manier gedragen. in dit geval zou het zwaard op het scherpste deel vast gehouden worden. een zwaard aan een maliekolder vast gemaakt zie ik ook langs komen (in de catalogus) maar in dat geval zweeft die wel. ook dit is in dat ene geval op een natuurlijke manier uitgeveeld een zwaard vind ik dus eigenlijk onlogisch met dat wat ik zie..........niet als je nadenkt wat logisch is bij een ridder.
een vis een pijlenkoker zou dan wel logisch zijn aan de hand van het zichtbare!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 03 feb 2026, 21:49 |
|
 |
|
pinpoint
Moderator en erelid
Geregistreerd: 21 dec 2008, 12:33 Berichten: 4029 Woonplaats: Liemers
|
Ik zie een strijder in wapenrok met zwaard naar rechts en vlag / vaandel ln linkerhand . Waarschijnlijk duidend op een seculiere herkomst Grt , Pinpoint
_________________ COGITO , ERGO SUM
|
| 04 feb 2026, 00:29 |
|
|