|
|
Het is nu 21 mei 2026, 00:49
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|
Raad de LOCATIE op basis van deze vondsten en win een zilveren wilhelmina gulden!
| Auteur |
Bericht |
|
Daventria
|
 Raad de LOCATIE op basis van deze vondsten en win een zilveren wilhelmina gulden!
Hallo Allemaal,
Bij deze doe ik een leuke quiz! Raad de locatie op basis van de vondsten op de onderstaande foto. De locatie bevind zich in de gemeente Almelo.
En alle vondsten zijn direct of indirect verbonden met deze locatie en aanliggende percelen.
Voorwaarden: Je mag 1 keer per dag raden. De locatie moet op de 20 meter nauwkeurig worden aangegeven (Het adres zelf is ook voldoende. ) De locatie is in de gemeente Almelo De locatie moet worden aangegeven door middel van een kaartje of doormiddel van een adres MET huisnummer.
Geen hints.
Diegene die als eerste de locatie heeft geraden wint een wilhelmina gulden in zilver!
Succes!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
Laatst bijgewerkt door Daventria op 20 mei 2026, 17:35, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 20 mei 2026, 16:40 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28407 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: Raad de LOCATIE op basis van deze vondsten en win een zilveren wilhelmina gulden!
Militair oefenterrein!!!
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 20 mei 2026, 16:57 |
|
 |
|
strix
|
 Re: Raad de LOCATIE op basis van deze vondsten en win een zilveren wilhelmina gulden!
Hoi Daventria,
Ik denk dat je de vondsten hebt gedaan rondom Robbenhaarsweg 11, Almelo. (voormalig schietterrein en later camping)
HG, Kees.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ qui quaerit invenit
|
| 20 mei 2026, 17:28 |
|
 |
|
Daventria
|
strix schreef: Hoi Daventria,
Ik denk dat je de vondsten hebt gedaan rondom Robbenhaarsweg 11, Almelo. (voormalig schietterrein en later camping)
HG, Kees. Oke, Oke, Oke,,,, Stuur maar een pb! Heel goed geraden! 
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 20 mei 2026, 17:30 |
|
 |
|
djdj
|
|
| 20 mei 2026, 17:33 |
|
 |
|
strix
|
Het verbaast mij ook dat ik het heb geraden. Ik ben nog nooit in Almelo geweest en heb daar ook geen contacten. Op basis van de vondsten trok ik de conclusie dat het een schietterrein moet zijn geweest. Vervolgens met de hulp van AI voormalige schietterreinen gelocaliseerd. De kans om sleutels en de ringen te vinden is het grootst op een recreatieterrein. Deze locatie (schiet-en recreatieterrein) is het meest aannemelijk, ook omdat het een makkelijk toegankelijk terrein is om te zoeken.
HG, Kees.
_________________ qui quaerit invenit
Laatst bijgewerkt door strix op 20 mei 2026, 18:46, in totaal 1 keer bewerkt
|
| 20 mei 2026, 18:24 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7082 Woonplaats: Silversun
|
Volgende keer ietsje moeilijker maken Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 20 mei 2026, 18:33 |
|
 |
|
Daventria
|
not schreef: Volgende keer ietsje moeilijker maken Gr Niels Ja, in overkill modus natuurlijk Dit laat ik geen 2de x gebeuren 
|
| 20 mei 2026, 19:32 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7082 Woonplaats: Silversun
|
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 20 mei 2026, 20:25 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 21 mei 2026, 00:33 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 10 berichten ] |
|