|
|
|
|
|
|
Het is nu 29 mei 2026, 19:06
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Hoe oud is deze bel? / betere foto's opnieuw determinatie gevraagd
| Auteur |
Bericht |
|
Daventria
|
 Hoe oud is deze bel? / betere foto's opnieuw determinatie gevraagd
Materiaal: brons vertind Afmeting: 40mm x 45mm Gewicht: 26 gram Beschrijving van het voorwerp: Deze oude bel kwam van hetzelfde veld als het ottomaanse / karolingische stijgbeugelbeslag. Weet iemand hoe oud dit belletje is? Ik denk niet middeleeuws maar wie weet! Ik zou ontzettend graag willen weten hoe oud deze bel is. Deteccto - searcher opperde al romeins: viewforum.php?f=830 Maar ik weet het nog niet zo. Zou wel echt mooi zijn! Meer foto's hieronder.
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 29 mei 2026, 08:33 |
|
 |
|
Daventria
|
 Re: Hoe oud is deze bel? / betere foto's opnieuw determinatie gevraagd
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 29 mei 2026, 08:34 |
|
 |
|
Detecto-searcher
ERELID
|
 Re: Hoe oud is deze bel? / betere foto's opnieuw determinatie gevraagd
Het zou lijkt mij wel handig zijn als je het eerdere topic gebruikt om dat met deze foto's aan te vullen. Anders heb je 2 topics van dezelfde vondst. De link die je noemt, linkt niet door naar dat topic, maar alleen naar een rubriek. 
_________________ Met vriendelijke groet, Sicco
|
| 29 mei 2026, 17:35 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|