|
|
Het is nu 09 jun 2026, 21:37
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
Staat betaalt vinder ring 83.000 euro
| Auteur |
Bericht |
|
Annezoekt
Geregistreerd: 01 okt 2022, 16:24 Berichten: 435 Woonplaats: Fryslan
|
 Staat betaalt vinder ring 83.000 euro
_________________ Nokta Impact Nokta Legend Xp deus 2 Manticore
|
| 04 jun 2026, 06:43 |
|
 |
|
sjk75
Geregistreerd: 12 maart 2016, 19:22 Berichten: 806 Woonplaats: friese wouden
|
 Re: Staat betaalt vinder ring 83.000 euro
vlakbij anne, misschien ligt er nog eentje.... 
|
| 04 jun 2026, 22:20 |
|
 |
|
Annezoekt
|
ik hoop het, het is me een smak geldt zeg ......
|
| 04 jun 2026, 23:20 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Annezoekt schreef: ik hoop het, het is me een smak geldt zeg ...... goed zoeken in Friesland  succes
_________________ ZO WAT IS HET LEVEN MOOI als je willem de zwijger heet
|
| 05 jun 2026, 12:43 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Ojee, dan heb ik denk ik toch te weinige gekregen voor mijn goudbaartje. Adri
|
| 05 jun 2026, 15:07 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
Adri Pieck schreef: Ojee, dan heb ik denk ik toch te weinige gekregen voor mijn goudbaartje. Adri denk de meeste wel
|
| 05 jun 2026, 16:56 |
|
 |
|
wimvanschaijk
|
Is een pak geld en hij zal het waard zijn. maar Hij of Zij hebben ook geen ring meer. dat zo ik wel erg vinden.
Maar het kan prive een enorm druk op staan. wie slaapt er nog goed met zo een ring in je nachtkastje.
Je kan zoiets kostbaars niet in huis hebben.
Knap zo
gr wim
|
| 07 jun 2026, 23:34 |
|
 |
|
BodemvondstenMenaam
|
http://www.frisiangoldrings.nl Op deze door mij gemaakte website staat o.a. deze ring beschreven evenals diverse andere gouden ringen uit dezelfde periode. Allen gevonden in Friesland en allemaal met Christelijke symboliek. Over het mogelijke verband tussen de ringen en meer.
|
| 08 jun 2026, 15:21 |
|
 |
|
Annezoekt
|
BodemvondstenMenaam schreef: http://www.frisiangoldrings.nl Op deze door mij gemaakte website staat o.a. deze ring beschreven evenals diverse andere gouden ringen uit dezelfde periode. Allen gevonden in Friesland en allemaal met Christelijke symboliek. Over het mogelijke verband tussen de ringen en meer. mooi gedaan Johan, leerzaam en interessant 
|
| 08 jun 2026, 18:22 |
|
 |
|
Annezoekt
|
wimvanschaijk schreef: Is een pak geld en hij zal het waard zijn. maar Hij of Zij hebben ook geen ring meer. dat zo ik wel erg vinden.
Maar het kan prive een enorm druk op staan. wie slaapt er nog goed met zo een ring in je nachtkastje.
Knap zo
gr wim ik heb deze post ook aangemaakt ter info en absoluut niet als stemming makerij, gelukkig wordt dit ook niet zo gelezen. voor de vinder is het een geweldige vondst geweest en zal het ook zo blijven. de beweeg redenen om tot verkoop over te gaan ja of nee. daar laat ik mij buiten. idd knap zo het blijft een prachtige bijzondere vondst, al vindt ik dat bijna van alles wat hier over het algemeen gepost wordt. johan en chris hebben dit forum naar mijn weten opgericht om een idee te krijgen hoe rijk nederland is aan vondsten en dat doel is zeker bereikt en door alle gebruikers en leden is het uitgegroeid tot een zeer kennisrijk en deskundig forum. groet: Anne
|
| 08 jun 2026, 18:29 |
|
 |
|
de ed
ForumJoker
|
heb die ring jaren geleden wel vaak gezien is tocht mooi dat je er 83 000. euro voor kan krijgen top
|
| 08 jun 2026, 18:49 |
|
 |
|
BodemvondstenMenaam
|
Annezoekt schreef: BodemvondstenM. enaam schreef: http://www.frisiangoldrings.nl Op deze door mij gemaakte website staat o.a. deze ring beschreven evenals diverse andere gouden ringen uit dezelfde periode. Allen gevonden in Friesland en allemaal met Christelijke symboliek. Over het mogelijke verband tussen de ringen en meer. mooi gedaan Johan, leerzaam en interessant  Dat is de bedoeling. :)Het is niet wetenschappelijk onderbouwt maar het resultaat van jarenlang onderzoek als een soort hobby projekt. Het moet de aanzet worden tot het daadwerkelijk onderzoeken van deze m.i. zeer bijzondere vondstengroep. Johan
|
| 08 jun 2026, 20:37 |
|
 |
|
wimvanschaijk
|
Annezoekt schreef: wimvanschaijk schreef: Is een pak geld en hij zal het waard zijn. maar Hij of Zij hebben ook geen ring meer. dat zo ik wel erg vinden.
Knap zo
gr wim ik heb deze post ook aangemaakt ter info en absoluut niet als stemming makerij, gelukkig wordt dit ook niet zo gelezen. voor de vinder is het een geweldige vondst geweest en zal het ook zo blijven. de beweeg redenen om tot verkoop over te gaan ja of nee. daar laat ik mij buiten. idd knap zo het blijft een prachtige bijzondere vondst, al vindt ik dat bijna van alles wat hier over het algemeen gepost wordt. johan en chris hebben dit forum naar mijn weten opgericht om een idee te krijgen hoe rijk nederland is aan vondsten en dat doel is zeker bereikt en door alle gebruikers en leden is het uitgegroeid tot een zeer kennisrijk en deskundig forum. groet: Anne je doet het goed Anne. groeten wim
|
| 09 jun 2026, 00:08 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|