|
|
|
|
|
|
Het is nu 23 jun 2026, 21:29
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Gierigegoudzoeker
|
 Het water was nat
Vandaag na lang twijfelen ervoor gekozen om toch alleen naar een locatie te gaan. Normaal doe je het met zijn 2en,,, In het water. Een kanaal.
Ik wist van een vriend dat er een onderwaterstort zit hier in de buurt. Daar zijn we al eerder aan het magneetvissen geweest. Ik ben er met hem ook al 2 x geweest.
Dit water zit zo ontzettend vol met rotzooi, Glas, ijzer. Porselein, leer, stenen, aardewerk en allerlei metalen, Slachtafval, leder, munitie. En ja, ook handgranaten.
Deze plek was vroeger het afvoerputje van Almelo,
Zie het resultaat van 4 uurtjes met de pinpointer voelen! Dus zonder metaaldetector. Alleen pinponter! Ik vind het altijd zo dromerig. Die complete .50 stukken. Snap niet wat dat is. Maar dat hindert niks. Ik ben een rare Die zilveren broche heb ik helaas zelf gesloopt. Wilde hem schoonvegen en knapte toen uit elkaar....
Al met al wel een mooi dagje zo!
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 22 jun 2026, 18:10 |
|
 |
|
Gierigegoudzoeker
|
 Re: Het water was nat
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 22 jun 2026, 18:12 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|