|
|
|
|
|
|
Het is nu 25 jun 2026, 22:51
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Geen idee wat ik hier van moet maken merobeslag?
| Auteur |
Bericht |
|
Floris venema
Geregistreerd: 08 aug 2017, 06:26 Berichten: 14
|
 Geen idee wat ik hier van moet maken merobeslag?
Materiaal:zilver/ metaal?
Afmeting:6 cm lang 2 cm breed 1 cm hoog
Gewicht:
Beschrijving van het voorwerp: 2 plaatjes zilver met daar tussen in metaal? heeft iemand een idee wat het is? Op fb in groepen. Gaat het van artefact tot mero naar mesheft tot naald koker of riemtong Geprobeerd schoon te maken maar durf er verder zelf niks meer aan te doen aangezien ik het advies krijg om deze professioneel te laten reinigen
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
|
| 17 aug 2024, 07:06 |
|
 |
|
Madelinus
ERELID
Geregistreerd: 17 apr 2008, 21:00 Berichten: 10891
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken
Versiering en klinknagels ogen mij vrij modern.
_________________ Niet uit het veld te slaan.
|
| 17 aug 2024, 10:21 |
|
 |
|
jeep
Geregistreerd: 27 apr 2008, 19:36 Berichten: 2230
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken
Lijkt mij ook geen middeleeuws. Denk ook handvat mes
Gr jeep
|
| 17 aug 2024, 12:58 |
|
 |
|
kokroel
Moderator
Geregistreerd: 11 nov 2011, 20:41 Berichten: 4590
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken
Vermoedelijk een fragment van een mesheft. gr, Roel.
|
| 17 aug 2024, 21:42 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7110
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken
Klinkt miscien stom maar is dit niet een deel van een merogesp Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 23 jun 2026, 19:53 |
|
 |
|
Adri Pieck
Geregistreerd: 17 nov 2008, 22:50 Berichten: 3153
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken
wellicht met hamertje voorzichtig op het ijzer tikken, wellicht laat het los.
Adri
|
| 24 jun 2026, 13:14 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7110
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 24 jun 2026, 20:12 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
Geregistreerd: 12 okt 2011, 11:31 Berichten: 7110
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken merobeslag?
Ik denk dat ik goed zit Met dit stukje Kunnen we dit verplaatsen Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 25 jun 2026, 18:44 |
|
 |
|
sindela
Geregistreerd: 23 jul 2009, 16:27 Berichten: 784
|
 Re: Geen idee wat ik hier van moet maken merobeslag?
Nee,dit is modern,ik vermoed aluminium...
|
| 25 jun 2026, 21:40 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: de munte, KrisD en 14 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|