|
|
|
|
|
|
Het is nu 16 jul 2026, 23:34
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|
En nummer 2 voor de heemkunde
| Auteur |
Bericht |
|
tegelmenkemobiel
|
Diameter: 30 mm Gewicht (massa): 12.8 gr Metaal: brons Denk voorzijde hadrianus ter hoogte van neus staat AVG Keerzijde slanke godin lijkt op felicitas zou ook zo maar kunnen kijkt naar links heeft haar rechter arm naast lichaam en houd een tak in haar hand palmtak haar linker arm geknikt omhoog tot aan haar hoofd.
Ik vindt het een lastige om er een goede foto van te maken dus sorry allen
Groet Jan
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Zoekt met garrett euro ace en is tegelmenke maar dan vanuit mobiel
|
| 14 jul 2026, 13:05 |
|
 |
|
Bodemvondstenwereld
|
De uiteindelijke determinatie zal op deze plek komen te staan.
(Dit bericht is automatisch door Bodemvondstenwereld gegenereerd).
|
| 14 jul 2026, 13:05 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28514 Woonplaats: Kerkrade
|
 Re: En nummer 2 voor de heemkunde
is sowieso Trajanus heel moeilijk om details te zien , figuur met arm omlaag 
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 14 jul 2026, 13:31 |
|
 |
|
tegelmenkemobiel
|
Coinhunter Chris schreef: is sowieso Trajanus heel moeilijk om details te zien , figuur met arm omlaag  Is ook moeilijk om te zien chris wat kan ik je vertellen de arm die omlaag gaat zit veel vlakker naast haarlichaam en ze houd volgens mij een palmtak daarin. de andere hand is 90 graden omhoog geknikt ( geen hoorn des overvloeds ) lijkt een beetje op Ceres die een speer vast houd maar ik zie geen speer wel heeft ze de look qua rokje. Meer kan ik er ook niet van maken de munt is niet van mij anders ging ik verder met reinigen. Dan moeten ze het doen met Traianus als je dat zeker weet. Tocht weer bedankt voor de bijdrage groet Jan
_________________ Zoekt met garrett euro ace en is tegelmenke maar dan vanuit mobiel
|
| 14 jul 2026, 20:00 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Zal er nogeens beter heen kijken  Heb naar Sestertius gekeken  het is een As 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 14 jul 2026, 21:02 |
|
 |
|
tegelmenkemobiel
|
Coinhunter Chris schreef: Zal er nogeens beter heen kijken  Heb naar Sestertius gekeken  het is een As  Hallo Chris Stuur me even je email via pb dan stuur ik je een filmpje misschien help dat krijg het hier niet geupload groet Jan
|
| 15 jul 2026, 10:58 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3897 Woonplaats: Noordgouwe
|
Stel je witbalans in voordat je een foto maakt 
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 16 jul 2026, 14:31 |
|
 |
|
kimball
Moderator
Geregistreerd: 02 aug 2008, 20:46 Berichten: 3897 Woonplaats: Noordgouwe
|
_________________ Ik verzamel duiten, oorden en muntgewichten uit Zeeland. Mijn verzameling is helaas nog niet compleet...
|
| 16 jul 2026, 14:34 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
kijk eens naar deze As 
|
| 16 jul 2026, 14:55 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 9 berichten ] |
|