|
|
Het is nu 21 aug 2026, 21:25
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Kapotte siegburgkan weel uit elkaar halen / lijm afweken.
| Auteur |
Bericht |
|
Gierigegoudzoeker
|
 Kapotte siegburgkan weel uit elkaar halen / lijm afweken.
Hallo Allemaal.
Deze kapotte siegburgkan ooit gekregen van een landeigenaar. Hij was kapot en heeft hem provosorisch gelijmd.
Weet iemand hoe ik het lijm er (Agressief) Af kan weken? Het is secondelijm.
Ik vind het leuker als die in scherven is eerlijk gezegd.
Groetjes van Joey,
Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 21 aug 2026, 08:25 |
|
 |
|
djdj
|
 Re: Kapotte siegburgkan weel uit elkaar halen / lijm afweken.
laten vallen dan heb je weer scherven. (grapje ) gewoon zo laten niet aan rommelen kans op meer breuken. gr DJ 
|
| 21 aug 2026, 10:58 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7188 Woonplaats: Silversun
|
Probeer het eens met stoom voorzichtig met een stoom reiniger voor huishoudelijke gebruik .
Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 21 aug 2026, 11:56 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Wat een onzin zeg  , laat die kan gewoon in mekaar zitten., wat heb je nou aan een berg scherven. Adri
|
| 21 aug 2026, 12:20 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Secondelijm kun je weghalen met aceton. Als je zuivere aceton gebruikt (Labshop), blijft er geen residu van het oplosmiddel achter.
_________________ Groet, Godfried
|
| 21 aug 2026, 17:32 |
|
 |
|
Gierigegoudzoeker
|
Dutchdetectorist schreef: Secondelijm kun je weghalen met aceton. Als je zuivere aceton gebruikt (Labshop), blijft er geen residu van het oplosmiddel achter. Bedankt! En dan maar een metalen kom gebruiken denk ik. Adri. Dit ding is matig gelijmt en bewaar het liever los in een doosje. Geen onzin. Gewoon persoonlijke voorkeur. Weer in elkaar lijmen kan dan altijd nog namelijk.
_________________ Metaaldetectie is een voorrecht,,, Wij kunnen zien wat onze voorouders niet konden zien en wij kunnen vinden wat onze kleinkinderen niet kunnen vinden!
|
| 21 aug 2026, 19:21 |
|
 |
|
Vandriekus
|
Ik snap Adrie wel, zo een kannetje is toch juist geinig als je het ergens neerzet zo?
|
| 21 aug 2026, 19:59 |
|
 |
|
Gierigegoudzoeker
|
Vandriekus schreef: Ik snap Adrie wel, zo een kannetje is toch juist geinig als je het ergens neerzet zo? Dat snap ik ook zeker wel. Alleen vind ik het er niet uitzien hoe het nu is gelijmd.
|
| 21 aug 2026, 20:54 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|