|
|
|
|
|
|
Het is nu 31 aug 2026, 09:20
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
PAN app weet iemand de oplossing
| Auteur |
Bericht |
|
Mara
Geregistreerd: 28 jan 2014, 22:58 Berichten: 1559 Woonplaats: West-Brabant
|
 PAN app weet iemand de oplossing
Heb ook al bericht naar hen gestuurd maar mijn ervaring is dat er niet of laat wordt gereageerd. Leek me handig om ter plaatse de pan app te gebruiken voor het vastleggen van de coördinaten van een 12 tal vondsten op 1 locatie. Importeren (uploaden) naar de website voor de definitieve melding en koppelen van de coördinaten van de aangemaakte vondst aan de locatie ging goed behalve de foto's; de meeste gingen niet mee over naar de website. Dat was onhandig want nu moest ik handmatig de juiste vondst erbij zoeken voor de aanvullende foto's en gegevens. Zodra je de vondst gaat bewerken verdwijnen de coördinaten uit de locatie bij de kaart, deze stonden erin maar ze verdwijnen dus zodra je iets gaat doen. En je moet foto's en gegevens toevoegen om te kunnen melden. Pff weer extra werk, vervolgens blijkt dat er bij het synchroniseren 3 vondsten zijn verdwenen uit de app. Ik heb dus 3 lege meldingen op de website en geen foto en geen coördinaten in de app om handmatig te kunnen koppelen.
Is dit een bekend probleem?
|
| 30 aug 2026, 18:47 |
|
 |
|
Kadan
|
 Re: PAN app weet iemand de oplossing
De app is echt ....ruk. Ik spaar de vondsten op en meldt de vondsten gwon bij PAN bij mij thuis.
|
| 30 aug 2026, 20:19 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Er is een man die heeft een hele goede app gemaakt die gebruik ik ook Moet ergens hier op het forum staan En anders zoeken in de playstore zoekapp Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 30 aug 2026, 22:26 |
|
 |
|
Mara
|
Ah ligt niet aan mij dus en bedankt voor de tip! Edit: werkt de zoekapp ook voor iPhone? Kan hem niet vinden
|
| 31 aug 2026, 08:19 |
|
 |
|
Mara
|
Kadan schreef: De app is echt ....ruk. Ik spaar de vondsten op en meldt de vondsten gwon bij PAN bij mij thuis. Deed ik normaal ook maar ben nu bezig voor gemeente-archeoloog om vrij gedetailleerd de steentijd vondstlocatie in beeld te brengen, ik zet dat dan ook in Qchis om een patroon zichtbaar te maken. De coördinaten zijn voor deze vondsten heel erg belangrijk. Gebruikte eerst een losse gps app, nummerde dan schermafbeelding en foto van de vondst maar dat zou met de pan app niet meer nodig zijn…
|
| 31 aug 2026, 09:00 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|