Re: Kelt smiley toevallig of bewust
krulstaart schreef:
Ik heb al van alles geprobeerd om die klote munt goed te krijgen
Maar wil gewoon niet lukken
En het maakt mij niet uit of deze gedetermineerd word is gewoon een grappige munt
Ga het morgen nog een keer proberen lukt het niet dan pech
Gr marin
Pinpoint zijn opmerking is zeer terecht Marin,
Hij determineert heel veel munten voor onze leden en daar moeten wij allemaal zeer blij mee zijn en waarderen.
Soms gaat er heeeeerl veel tijd en moeite in zitten en dan is het gerechtvaardigd om een goede en gedetailleerde foto te vragen aan de indiener van de munt. ( details zijn vaak cruciaal om een munt te determinereh)
Dan kun je niet zeggen.....het maakt mij niet uit of hij determineert word of niet...
Als je geen determinatie wilt moet je hem ook niet plaatsen vind ik.
( ook jij doet determinaties , zeker gewaardeerd, dus jij weet als geen ander hoe belangrijk goede fotos zijn en tijd het soms kost om iets te determineren)
Om op jouw vraag te reageren.... nee lijkt mij niet bewust gedaan maar is louter toeval en is maar net wat je er in wilt zien.
Dit type munt heeft vaak een soort inkeping, kleiner of groter en heeft te maken met de productie van de munt
( temepatuur brons enz tijdens de slag )
Marin, mijn opmerking is goed bedoeld en tevens een waardering voor alle leden die tijd en energie in determinaties steken van munten en voorwerpen voor al onze leden ...om ze te helpen
Durf het bijna niet te zeggen , maar sommige voorwerpen krijg je het beste op de foto als je ze op je hand legt.

huid geeft geen rare weerkaatsing vandaar
Gr bubba