Logo
Het is nu 23 apr 2026, 00:15

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Mini engelandvaarderstripje 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Mini engelandvaarderstripje
Hallo Zoekers,

Net terug van een leuk zoekweekend in Engeland samen met Viros en Rakker.
Na een rustige overtocht op zee kwamen we in Dover aan ons hotel aan. Het was een sober hotel, maar meer dan een bed, douche, wc en ontbijt hadden we echt niet nodig.

De eerste dag reden we naar de boer waar we mee hadden afgesproken. Wat een super gozer was me dat. Hij liet zijn schapen voor wat ze waren en reedt ons voor naar de eerste akker.
Ondertussen vertelde hij ons nog dat hij een akker had waar ooit de Romeinse weg had gelopen en daar al verschillende mensen gezocht hadden. Jammer genoeg stond er nog mais op dus wij konden er niet op.
Maar goed, wij op jacht op het eerste stuk. De vondsten vielen wat tegen, ik had hier enkel een middeleeuws gespje en driehonderd kogelhulsen. Dit veld bleek Brits oefenveld. (had ineens een dejavu gevoel)

Na een drietal uren kwam de boer ons ophalen voor een andere locatie. Hij had even een bevriende boer gebeld en we mochten ook op die akkers. Dit waren twee megagrote akkers. Enkele uren later reed ik met twee keer zilver richting hotel.

De volgende ochtend hadden we opnieuw afgesproken bij de eerste boer. Hij had ons verteld dat hij op internet eens ging kijken waar we eventueel romeins konden vinden (ik heb nog nooit een boer geweten die dit voor ons deed)
Opnieuw had hij een andere boer gebeld en ja hoor, ook daar mochten we gaan zoeken. Deze keer was het een akker waar er wel vaker zoekers liepen omdat er vlak in de buurt goud gevonden is.
Na een paar uur zoeken was het zover, mijn eerste hammered van het weekend was binnen. Niet veel later had Viros er ook eentje. Het duurde toen nog een poosje voor de tweede er bij mij uitrolde en als laatste kwam Rakker aan de beurt.

We kwamen voor hammered’s en we kregen wat we wilde. Zeker voor herhaling vatbaar.

Groeten,
LUA :07

04 nov 2013, 13:14
Profiel

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Mini engelandvaarderstripje
.

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

04 nov 2013, 13:17
Profiel

Antwoord met een citaat
Het is toch wat met die hammereds daar altijd he :ls

Zal gezellig geweest zijn in de UK :goezo:

Grt

Minelab Manticore

04 nov 2013, 13:41
Profiel

Antwoord met een citaat
Leuk om te lezen van die tripjes met mooie vondsten :10

04 nov 2013, 13:55
Profiel

Antwoord met een citaat
geweldig zeg die welwillende boeren :10 :oooo

04 nov 2013, 14:01
Profiel

Antwoord met een citaat
Toch leuke vondsten Lua :10
Grts

04 nov 2013, 14:28
Profiel
Antwoord met een citaat
radiohead schreef:
Het is toch wat met die hammereds daar altijd he :ls

Zal gezellig geweest zijn in de UK :goezo:

Grt

GEZELLIGgggg ???????
Lua heb ik zien zingen in een Pub :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea: :whoea:
Na het zoeken natuurlijk op zaterdagavond :03

mvg Edje :sd

04 nov 2013, 17:28

Antwoord met een citaat
ja die karaoke dat was ook wel gezellig :07 :07 :07

04 nov 2013, 17:41
Profiel
ERELID

Antwoord met een citaat
Ik hoorde al van Rakker dat Edje de enigste was die zijn
verstand nog kon gebruiken :07 :07 :07

Was ook een top Hotel begreep ik :iu :iu :iu
Maar toch lol en goede medewerking gehad.
Super mannen :goezo:

grt
Rob

04 nov 2013, 17:45
Profiel

Antwoord met een citaat
Wat een boer zeg, gewoon je privé gids!
Super cool.

04 nov 2013, 18:13
Profiel

Antwoord met een citaat
leuk zo´n verslag :goezo:

:10 Willem

04 nov 2013, 18:23
Profiel

Antwoord met een citaat
ja was weer een topweekend .. :oooo vrijdagmiddag 16,00 opgestapt in loppem ..en 2uurtjes later konden we al genieten van een geweldige warme maaltijd op de ferry :07 :09 friet met stoverij en een of andere zure zooi..nou dat hebben ze geweten op dat eiland ook ,,pfffffffff wat un stank 3dgn aan een stuk..kliet een scheet op een veld.. en edje liep 100 meter achter me .en zag hem opkijken :07 :07 ..op de hotelkamer mocht absoluut niet gerookt worden .of de boel ontplofte..wat un stank in combinatie met een vrachtwagen bier op :dwerg: :dwerg: ..mn eerste pijn in mn buik kreeg ik wanneer we voor het hotel stonden..man man wat heb ik gelachen :07 :07 :sd ik zeg nog weet je zeker dat het hier is..whahaha ..mn duivekot is schoner dan die bouwval..afijn binnen kon ook geen paard schade maken ..en de penetrante geur overklaste onze scheten :lol: afijn 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed.. :lol: ik zag ze al kijken ..wie gaat hier naast elkaar liggen he ..afijn ik zeker niet. naast 1 van die geile kereltjes :07 maar de baas kwam met een oplossing .dr stond nog een losse matras op de gang .en die konen we ook gebruiken ..dus edje met zn ballen op de grond .lua in de 2 en ik in de 1 :10 opgelost....smorgens een overheerlijk ontbijtje..diepvries ei ..met 2 sneetjes oud brood en 2plakjes sjitkaas :00 dan op naar de boer .super aardige kerel .en een mooie vrouw ook :09 ..searching after coins zegde hem niks en we trokken ons plan maar..1e veld de man 3kilo losse flodders en toch ook wat muntjes..dan tegen de middag kwam de boer ons ophalen .en bracht ons naar 2 megavelden op top van het landschap :10 we waaide beina uit ons kleren daar .maar mn eerste signaal was wel gelijk zilver :09 we hebben dr best veel muntjes gevonden maar allemaal vrij recent..moe en voldaan net voor een grote bui waren we terug in het hilton :07 :07 s.avonds restaurantje gepakt en daarachter naar de kareokebar..de man een vrachtwagen bier genuttigd en nog mogen genieten van een optreden van lua (wild thing) :goezo: s,anderdaags naar een welverdiende nachtrust. op naar de boer die ons weer naar 2 andere megavelden bracht..eerste veld was niet veel ..dan maar proberen op veld 2..had daar dan nog de stommiteit om iets te beloven als dr iemand een hammered kon vinden..en ja hoor god straft onmiddellijk..want naa een kwartier hoorde ik een luid geroep achter me ,en werden dr obscene gebaren naar me gedaan :Hellup: :Hellup: lua hat beet en niet veel later edje ook ,,dus nu stonden dr al 2 naar me te zwaaien :Hellup: :Hellup: maar gelukkig het laatste uurtje had ik dan ook prijs.. :oooo het werdt tijd ook want dr begonnen al diverse kwaaltjes bij me optetreden :04 maar wat wil je na zulke zware dgn..al bij al was ik toch dit weekend de coinmaster met 19 muntjes :dansenderomein: om 1600 richting ferry gereden en naar weer een foute bestelling :04 :07 heeft lua mij weer veilig om 10uur s,avonds afgezet in loppen. :10 :10 .lua super gereden het zou niks voor mij zijn dat rijden in engeland :goezo: :goezo:

edje /lua manne het was weer super gezellig en heb weer veel genoten :10 hopelijk mogen we dit nog vele malen meemaken .zo,n super weekend :goezo:

hier nog een fototje van mijn vondsten

gr rakker

Je hebt de vereiste permissies niet om de toegevoegde bestanden aan dit bericht te zien.

04 nov 2013, 18:36
Profiel WWW
Antwoord met een citaat
:pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp :pp

Mooi verslag MANNEN :goezo:
Hoef hier niet veel woorden meer aan toe te voegen, dus alleen wat foto's :03

Edje :sd

04 nov 2013, 18:56
Antwoord met een citaat
:03

04 nov 2013, 18:56
Antwoord met een citaat
:03

04 nov 2013, 18:57
Antwoord met een citaat
:goezo:

04 nov 2013, 18:57

Antwoord met een citaat
Leuk om te lezen!

En wat een mooie vondsten weer!! :ppp

04 nov 2013, 18:58
Profiel
Antwoord met een citaat
:oooo

04 nov 2013, 18:58

Antwoord met een citaat
Is wel zwaar lopen/zoeken als ik sommige foto`s bekijk.
Wel de moeite waard om in zo`n prachtige omgeving te zoeken.
Ronald

04 nov 2013, 19:19
Profiel

Antwoord met een citaat
dat ziet er weer goed uit jongens :10
ik kan niet wachten om weer naar de overkant te gaan :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo

gr. Lucky nero :sd

04 nov 2013, 19:55
Profiel

Antwoord met een citaat
wat een mooie plaatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!...en wat zullen jullie weer gelachen hebben met de "welriekende belgch" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toppie mannen! :sd

04 nov 2013, 20:20
Profiel
Antwoord met een citaat
THX Mannen :10 :10 :10 :10 :10 :10
Dit was de eerste boer ,moet er nog naar 4 heen gaan om te kijken of er iets te vinden is :00 :00 :00 :00 :00
Even afwachten wat de komende tijd gaat brengen qua weer,anders binnenkort weer een kort weekendje Engeland :ppp :ppp :ppp

Edje :sd

04 nov 2013, 20:24

Antwoord met een citaat
Ambianii schreef:
wat een mooie plaatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!...en wat zullen jullie weer gelachen hebben met de "welriekende belgch" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Toppie mannen! :sd

Hé, deze keer was het een welriekende Zeeuw. wat kan die man stinken zeg :Censuur: :Censuur: :Censuur: :Censuur: :Censuur: :Censuur: :Censuur:

04 nov 2013, 21:12
Profiel
Antwoord met een citaat
Whahahahahahahah ,....en SNURKEN :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo

04 nov 2013, 21:14
Antwoord met een citaat
EEeeennnnn,.......................... ROKEN IN ZIJN SLAAP????????????????????????,....................................

MAFKEEESSSSSSsssssss,..Rakkerrrrrrr :oooo :oooo :oooo :oooo :oooo

04 nov 2013, 21:16
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende