|
|
Het is nu 04 mei 2026, 15:14
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
BODEMVONDSTENWERELD MOGELIJK GEKOPPELD MET FACEBOOK!!!
| Auteur |
Bericht |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
Geregistreerd: 13 apr 2008, 19:30 Berichten: 28357 Woonplaats: Kerkrade
|
 BODEMVONDSTENWERELD MOGELIJK GEKOPPELD MET FACEBOOK!!!
Beste leden Ben aan het overwegen om een facebook groep aan te maken met een link naar "ons forum" bodemvondsten heeft veel meer mensen die er dagelijks op klikken dan de facebook groepen, dat komt dat we vaak 600/700 gasten hebben die geen lid zijn ,maar meekijken met ons!!! We zullen een nog groter bereik krijgen dan nu toe!!!Ook hebben we een van de grootste bestanden in onze database , tot nu toe, Totaal aantal onderwerpen 80643Maar laten we eerst de overstap naar de vernieuwde versie van phpBB afwachten, zal een heel ander front zijn , niet hoe het er nu uitziet, zal effe wennen worden!!! Gr Chris namens beheer P.S. nogmaals de vraag, wat doe we met de snelkoppeling van John Kuipers , we betalen jaarlijks bijna €70 euro om deze in de lucht te houden, terwil er weinig reactie is van John Kuipers???Sommige hebben al via pb hun mening geopperd.
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
beheerders/moderators & leden zijn samen "BODEMVONDSTENSWERELD" "ONS FORUM"
|
| 02 apr 2026, 20:37 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
 Re: BODEMVONDSTENWERELD MOGELIJK GEKOPPELD MET FACEBOOK!!!
Geen reactie en menig hier, vind ik toch wel vreemd Normaal heeft iedereen toch wel een mening in het algemeen Gr Chris  P.S. hebben wel enkele via pb geantwoord, bedankt hiervoor 
_________________ "niet gezocht is niet gevonden" & gun een ander wat je jezelf het liefst gunt!
|
| 02 mei 2026, 17:49 |
|
 |
|
krulstaart
Moderator
|
Lekker stoppen daarmee Gewoon alles eigen Dat is mijn mening Gr marin
_________________ http://members.casema.nl/mm.driedijk/
ik verzamel fibula s heb je er niks mee denk aan mij ruilen kan ook
|
| 03 mei 2026, 18:30 |
|
 |
|
fibula
Moderator en erelid
|
Coinhunter Chris schreef: P.S. nogmaals de vraag, wat doe we met de snelkoppeling van John Kuipers , we betalen jaarlijks bijna €70 euro om deze in de lucht te houden, terwil er weinig reactie is van John Kuipers??? Is het niet jammer dat zo'n grote database van religieuze vondsten, zeker de medailles én heiligenhangers dan verloren gaat? Ik dacht dat dat oorspronkelijk een beetje de bedoeling was om juist die 'in de lucht te houden'. Ik had die vraag over de site van John Kuijpers eigenlijk niet gezien, slecht gelezen denk ik. Wat Facebook betreft heb ik niet zo'n mening. Wat ik ervan zie vind ik allemaal nogal oppervlakkig. Ik heb zelf ook geen facebook-account en sta er ook niet om te springen om er wel een aan te maken. Ik weet dat er mensen zijn die het geweldig vinden maar ik weet niet of het een toegevoegde waarde heeft. Nu heb je een database en dan????
_________________ Hartelijke groet, Joost
DE FIBVLAE NIL NISI BENE over de fibula's niets dan goeds Nulla aetas ad discendum sera Je bent nooit te oud om iets te leren
|
| 03 mei 2026, 19:37 |
|
 |
|
not
ERELID
Geregistreerd: 30 apr 2008, 21:28 Berichten: 7057 Woonplaats: Silversun
|
Morgen is het maandag ben al naar de kerk geweest lekker laten schieten want ik ga niet meer Gr Niels
_________________ toInfinityandBeyond
|
| 03 mei 2026, 20:12 |
|
 |
|
Adri Pieck
|
Ik heb geen facebook en ga het zeker ook niet nemen, lekker rustig.
Adri
|
| 03 mei 2026, 20:21 |
|
 |
|
strix
|
Ik denk dat het de professionaliteit van bvw niet ten goede komt als dit wordt gekoppeld aan facebook. Verder is het leven relaxed met zo min mogelijk social media.
HG, Kees.
_________________ qui quaerit invenit
|
| 03 mei 2026, 20:35 |
|
 |
|
Aluhoedje
Geregistreerd: 17 jan 2018, 12:49 Berichten: 708 Woonplaats: Hilversum
|
Dit is nou juist een mooi archief waar ik vaak op aan het struinen ben. (is ook zoeken :) Facebook is niet meer als vroeger met het vinden van schoolvrienden of oude kennissen . Algoritmes jagen nu op je en je wordt steeds verleidt naar AI filmpjes of iets anders waar commercieel gedachtengoed achter zit. Misschien een app ontwikkelen een beter idee, en dan het hele archief migreren. Ja apple of android eet dan ook mee maar het is een alternatief.
_________________ Zoekt nu met de XP Deus II en de Minelab 700
|
| 03 mei 2026, 21:16 |
|
 |
|
Trash
Geregistreerd: 12 jun 2011, 18:14 Berichten: 11182 Woonplaats: Maastricht
|
Gelukkig te lezen dat men hier tot zo ver niet echt happig is op koppeling met Facebook.
Ook voor mij persoonlijk geldt dat ik geen facebookaccount heb, noch ooit zal aanmaken.
Persoonlijk zou ik deze optie dan ook zeer betreuren.
Groeten, Trash
|
| 03 mei 2026, 21:35 |
|
 |
|
Toyker
Geregistreerd: 09 sep 2019, 13:01 Berichten: 1299 Woonplaats: Fryslân/oostergo
|
Aluhoedje schreef: Dit is nou juist een mooi archief waar ik vaak op aan het struinen ben. (is ook zoeken :) Facebook is niet meer als vroeger met het vinden van schoolvrienden of oude kennissen . Algoritmes jagen nu op je en je wordt steeds verleidt naar AI filmpjes of iets anders waar commercieel gedachtengoed achter zit. Misschien een app ontwikkelen een beter idee, en dan het hele archief migreren. Ja apple of android eet dan ook mee maar het is een alternatief. Inderdaad, zo denk ik er ook over. Facebook is niet meer wat het is geweest. Groeten Richard
|
| 03 mei 2026, 21:54 |
|
 |
|
Dutchdetectorist
|
Trash schreef: Gelukkig te lezen dat men hier tot zo ver niet echt happig is op koppeling met Facebook.
Ook voor mij persoonlijk geldt dat ik geen facebookaccount heb, noch ooit zal aanmaken.
Persoonlijk zou ik deze optie dan ook zeer betreuren.
Groeten, Trash Idem.
_________________ Groet, Godfried
|
| 03 mei 2026, 22:10 |
|
 |
|
Jormungard
|
Ik heb helemaal niets met FB.
|
| 03 mei 2026, 22:59 |
|
 |
|
Coinhunter Chris
Beheerder
|
Vind het raar dat John Kuipers geen ene inbreng heeft om.zijn levenswerk te promoten of mee te financieren ( 70.euro) per jaar, iets meer dan een tientje per maand nu wordt dit bedrag betaald door bodemvondstenwereld.. Als er een Facebook account komt van bodemvondstenwereld, zullen leden die geen account hebben daar ook niets van meekrijgen!!! De insteek is om een groter publiek te bereiken. Dat is mijn mening hierover!!! Gr Chris 
|
| 04 mei 2026, 13:05 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 13 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|